thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل لوله بازکنی پدیده
12 دسامبر

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل

گرفتگی لوله فاضلاب یا راه آب در خانه ها ممکن است برای هرکس اتفاق بیافتد. و رفع آن تنها با تلمبه های کوچک خانگی در سینک یا راه آب حمام  امکان دارد. اما زمانیکه گرفتگی لوله شدید باشد دیگر از دست ما کاری ساخته نیست. ممکن است زمانی گرفتگی لوله ها از جرم زیاد یا وجود جسم بزرگ به وجود بیاید که بازکردن لوله دراین زمان تنها با کمک شرکت های لوله بازکنی امکان پذیر است.

گرفتگی لوله یک واحد آپارتمان میتواند برای سایر همسایگان دردسر ساز باشد. مثلا لوله اصلی فاضلاب مسدود شود و در جایی باعث شکستن لوله یا گرفتگی فاضلاب و راه آب گردد. این پیشامد میتواند ریختن قسمتی از دیوار یا سقف را منجر شود.

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل لوله بازکنی پدیده - لوله با روش های خانگی

علت مسدود شدن لوله های فاضلاب

علت گرفتگی لوله معمولا به دلیل وجود مواد اضافی به لوله است. این مواد با فشار آب جابه جا نمیشوند یا حجیم تر شده و راه لوله را مسدود میکنند. لوله فاضلاب در نهایت برای دفع فضولات است. اما ورود یک جسم بزرگ کار را مختل میکند. این اشیا در پیچ و خم لوله گیر میکنند و سد راه آب میشوند. در یک ساختمان گرفتگی قسمتی از لوله میتواند کل سیستم فاضلاب را مختل کند.

نشانه های گرفتگی لوله 

گرفتگی لوله فاضلاب را نمیتوان پشت گوش انداخت و باید در اولین فرصت اقدام به رفع گرفتگی لوله کرد. اما بهترین را برای این مشکل همیشه پیشگیری است. به این منظور بهتر است از یک درپوش برای راه آب استفاده کنید تا جسمی به صورت ناخواسته وارد لوله نشود.

چنانچه سرعت عبور آب کم شد و آب در محل سینک یا حمام و روشویی جمع گردید، این نشانه گرفتگی لوله فاضلاب است.

در مواردی ممکن است بوی ناخوشایندی از فاضلاب به مشام برسد. یا برروی دیوار و سقف شاهد نم و رطوبت باشید. این نشانه ها ناشی از گرفتگی لوله فاضلاب یا شکستن لوله ها هستند.

چنانچه این موارد برایتان پیش آمد سریعا با متخصصین لوله بازکنی تماس بگیرید. بهتر است قبل از خسارت بیشتر به این وضعیت رسیدگی کرد. همکاران ما در لوله بازکنی پدیده آماده پاسخگویی و اقدام به رفع مشکلات شما در این زمینه هستند.

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل لوله بازکنی پدیده

روش های خانگی بازکردن لوله فاضلاب

در بسیاری موارد برای رفع گرفتگی لوله و باز شدن راه آب در منزل روشهای مناسبی وجود دارد. این روش ها میتوانند برای مدتی کوتاه یا به صورت دائم مشکل شما را حل کنند. برای رفع گرفتگی لوله در منزل میتوانید از محلول لوله بازکن یا مواد شیمیایی دیگر استفاده کنید. اما باید مراقب باشید چون در طولانی مدت استفاده از این مواد باعث از بین رفتن جداره های لوله و ایجاد دردسرهای بیشتری میشوند.

ذکر این نکته نیز ضروری است که در مواردی گرفتگی راه آب ناشی از مسدود شدن لوله نیست و به پر شدن چاه یا مشکلاتی از این دست مربوط میشود. برای اطلاعات بیشتر در این باره میتوانید با همکاران ما در لوله بازکنی پدیده تماس بگیرید.

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل لوله بازکنی پدیده لوله بازکنی با روش های خانگی

معرفی چند محلول خانگی برای لوله بازکنی

– آب داغ برای لوله بازکنی

یکی از بهترین روشها برای از بین بردن چربی داخل لوله های سینک و فاضلاب ریختن آب جوشیده و داغ است. بهتراست مقدار آب جوش زیاد باشد و در دفعات متعدد داخل لوله ریخته شود. برای هربار ریختن آب داغ بهتر است چندثانیه زمان بدهید و بعد دوباره اقدام کنید. این روش برای گرفتگی لوله جزئی موثر است.

– جوش شیرین و سرکه برای لوله بازکنی

میتوان برای رفع گرفتگی لوله سینک از محلول جوش شیرین و نمک نیز استفاده کرد. محلول جوش شیرین با نمک واکنش بیشتری نشان میدهد و قدرت بیشتری نسبت به ترکیب سرکه و نمک دارد. این محلول را پس از ترکیب سریعا در راه آب بریزید و میتوانید دو مرتبه این کار را انجام دهید.

میتوانید در مرحله دوم نمک را با سرکه مخلوط کنید و بعد از نیم ساعت دوباره این راه را امتحان کنید. تا دو یا سه ساعت صبر کنید و بعداز آن آب را باز کنید. فشار آب باید زیاد باشد تا به از بین بردن جرم ها کمک کند.

– نمک و سرکه برای لوله بازکنی

برای رفع گرفتگی لوله باید یک سوم استکان سرکه را با نمک قاطی کنید. بلافاصله محلول را درون لوله بریزید. این کار باید سریع و بدون معطلی انجام شود. این محلول اسیدی و خطرناک است. توجه داشته باشید بدون دستکش این کار را انجام ندهید. خاصیت اسیدی این محلول جرم و چربی داخل لوله را از بین میبرد. بعد از ریختن محلول در لوله تا 3 الی 4 ساعت آب را باز نکنید. اجازه بدهید محلول داخل لوله بماند و بعد از این مدت آب گرم را با فشار وارد لوله کنید. میتوانید ابتدا نمک را داخل لوله بریزید و سپس سرکه را آرام آرام به آن اضافه کنید.

-جوهر نمک برای لوله بازکنی

استفاده از جوهرنمک برای بازکردن راه آب و لوله ها توصیه نمیشود. بهتر است از آن استفاده نکنید. درصورتی که ملزم به استفاده از آن شدید دستکش را فراموش نکرده و یک عینک محافظ نیز بزنید.مقدار محلول جوهر نمک باید دو فنجان کوچک باشد و برای بهم زدن آن از یک تکه چوب استفاده کنید. بعد از ترکیب بلافاصله آنرا داخل لوله بریزید و بگذارید به مدت نیم ساعت در لوله باقی بماند. در نهایت لوله را با آب گرم شست و شو دهید.

به طور کلی استفاده از این محلول های خانگی میتواند برای سلامتی شما مضر باشد. بهتر است برای لوله بازکنی با کارشناسان این حرفه تماس بگیرید. همکاران ما در لوله بازکنی پدیده آماده خدمت رسانی به شما هستند. لوله بازکنی باید با ابزار مناسب مانند فنر لوله بازکنی انجام گیرد تا کاملا لوله ها تخلیه شوند. در غیراین صورت گرفتگی لوله برای همیشه باقی خواهد ماند.

هزینه لوله بازکنی در موارد مختلف متفاوت است و بسته به شدت گرفتگی لوله محاسبه میشود. بسیاری از شرکت های لوله بازکنی با نام لوله بازکنی ارزان شما را فریب میدهند. بهتر است متوجه باشید که هزینه این سرویس گران نیست اما باید توسط متخصصین امر انجام شود.

لوله بازکنی منزل خود را به ما بسپارید.

برای خدمات لوله بازکنی میتوانید با کارشناسان ما در  پدیده سرویس تماس بگیرید. همکاران ما به صورت بیست و چهار ساعته و حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما خواهند بود.

خدمات دیگر  پدیده سرویس شامل تخلیه چاه، حفرچاه ، تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم لوله و … می گردد. شما در هرمنطقه ای از تهران میتوانید به خدمات ما دسترسی داشته باشید.

One thought on “گرفتگی لوله فاضلاب در منزل”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *