thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

هزینه تخلیه چاه

هزینه تخلیه چاه

2 فوریه

هزینه تخلیه چاه

هزینه تخلیه چاه چقدر است؟

عوامل زیادی بر قیمت و هزینه تخلیه چاه تاثیر دارند که از جمله آن باید به میزان ساعت و زمان مورد نیاز برای انجام این کار اشاره کرد. همچنین محل قرار گیری چاه و میزان گرفتگی چاه هم میتواند هزینه را افزایش دهد. اینکه چاه قدیمی است یا جدید نیز در تعیین هزینه تخلیه چاه موثر است.

زیرا تخلیه چاه های قدیمی زمان بیشتر و دقت بالاتری را میخواهد. امروزه بسیاری از مناطق شهری به سیستم فاضلاب شهری متصل شده اند اما هنوز هم خانه ها یا ساختمانهایی هستند که چاه فاضلاب دارند و در فواصل مرتب باید اقدام به تخلیه آنها کرد.

در مواردی ممکن است زمان تخلیه چاه افزایش پیدا کند زیرا چاه قدیمی است. اکثر چاه های قدیمی باید لایروبی شود و از این جهت زمان کار را افزایش میدهد. در نتیجه هزینه تخلیه چاه هم بالاتر میرود.

چاه های فاضلاب به دلیل گرفتگی در سیستم لوله کشی و یا قدیمی بودن نیاز به لایروبی پیدا میکنند. در این صورت شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه مجبور به استفاده از پمپ ساکشن است تا چاه را تخلیه کند و با تانکر به جای دیگر انتقال دهد. اینکه برای تخلیه فاضلاب از چاه چه نوع تانکری و روشی مورد استفاده قرار گیرد روی هزینه تاثیر خواهد داشت.

لوله بازکنی پدیده سرویس

نوع گرفتگی فاضلاب و روش تخلیه چاه 

نکته مهم در تعیین هزینه تخلیه چاه این است که شما چه زمانی به تخلیه فاضلاب اقدام کنید. علائمی وجود دارد که با ظهور آنها میتوانید بفهمید چاه پر شده و نیاز به خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه خواهد داشت. زیرا برخی از موارد هست که در آن فاضلاب و چاه نیاز به تخلیه ندارند.

اگر سریعتر به مشکل گرفتگی جاه رسیدگی کنید میتوانید آنرا با فنر زنی حل نمایید. اما در مواردی کار از کار گذشته و هزینه تخلیه چاه افزایش میابد. زیرا اوضاع وخیم شده و ممکن است ریزش چاه را به دنبال داشته باشد. پس اگر مدتی است که بوی بد فاضلاب را در ساختمان احساس میکنید یا حضور حشرات موذی آزارتان میدهد نشانه پرشدن چاه است. بهتر است هرچه سریعتر از کارشناسان لوله بازکنی و تخلیه چاه برای تشخیص مشکل و رفع آن کمک بگیرید.

یکی از عوامل موثر در تعیین هزینه تخلیه چاه، نوع چاه فاضلاب است. معمولا در ساختمانهای چند طبقه همه واحدها به یه یک سیستم فاضلاب متصل هستند و به دلیل جمعیت زیاد و تنوع دفع فاضلاب معمولا پرشدن چاه سریعتر اتفاق میافتد. در ساختمانهای قدیمی اما خطر مهم تری ساکنان را تهدید میکند و آن تغییرات شرایط آبهای زیرزمینی است. در این شرایط راه ریختن فاضلاب به چاه میتواند مشکل ساز باشد و در این صورت باید لایروبی و تخلیه انجام گیرد.

نکات مهم پیرامون پر شدن چاه فاضلاب

توجه به این نکته مهم است که چاه فضلاب توان جذب و دفع هر زباله ای را ندارد و نباید هر چیزی را وارد لوله فاضلاب کرد. هرگز نباید زباله هایی مانند دستمال کاغذی و … را وارد فاضلاب کنید. زیرا چاه تنها توان جذب آب را دارد و این مواد فقط به پرشدن چاه کمک میکنند. از این جهت کارشناسان لوله بازکنی و تخلیه چاه توصیه میکنند تا در دفع زباله ها احتیاط به خرج دهید.

نکته مهم بعدی عدم استفاده از مواد شیمایی برای لوله بازکنی است. مواد صنعتی شاید راه آب را باز کنند اما به بافت لوله آسیب میرسانند و باعث پوسیدگی آن خواهند شد. این در حالی است گه محلول ارگانیک و خانگی میتواند جلوی این مشکل را بگیرد و آسیبی به لوله ها وارد نخواهد کرد. در نهایت بهترین روش استفاده از نظرات و خدمات کارکنان شرکت ها خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه است تا از مشکلات بیشتر جلوگیری کند.

در زمان پیش آمد گرفتگی لوله یا پر شدن چاه، پیش از هرکاری از کارشناسان کمک بگیرید و سرخود اقدام نکنید. انجام کارهای غیرفنی وغیر اصولی برای بازکردن راه آب و لوله بازکنی میتواند هزینه تخلیه چاه را افزایش دهد و حتی آسیب زیادی را به شما یا سیستم لوله کشی وارد کند.

نکته مهم دیگر که میتواند هزینه شما را تا میزان زیادی کاهش دهد انتخاب شرکت لوله بازکنی مطمئن و معتبر است. تنها یک فرد متخصص و با تجربه روش درست را برای تخلیه چاه انتخاب میکند و هزینه اضافی برای شما ایجاد نخواهد کرد. تصمیم گیری در این مورد که حجم تانکر مناسب با چاه فاضلاب چقدر است میتواند روی هزینه های شما برای تخلیه چاه بسیار موثر باشد. همچنین از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند.

هزینه تخلیه چاه پدیده سرویس

تخلیه چاه ارزان در تهران 

در صورت مشاهده هرگونه از علائم پرشدن چاه همانطور که پیش از این توصیه شد بهترین کار تماس با شرکت مطمئن و معتبر است. انتخاب کارشناسان متخصص با دانش فنی هزینه تخلیه چاه را به میزان زیادی کاهش میدهد و از مشکلات بعدی برای ریزش یا پرشدن چاه جلوگیری میکند. شرکت پدیده سرویس با کارشناسان مجرب و متخصص در امر تشخیص ترکیدگی لوله، رفع نم و حفرچاه به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد. برای تماس با ما در هر نقطه تهران که هستید منطقه خود را انتخاب کنید و تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود.

2 thoughts on “هزینه تخلیه چاه”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *