thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

نکات مهم در تخلیه چاه رستوران

نکات مهم در تخلیه چاه رستوران

نکات مهم در تخلیه چاه رستوران - تخلیه چاه
2 فوریه

نکات مهم در تخلیه چاه رستوران

تخلیه چاه فاضلاب رستوران ها

با نکات مهم در تخلیه چاه رستوران آشنا شوید تا بتوانید به عملکرد چاه فاضلاب خود کمک کنید. قطعا شما هم می دانید که رستوران ها برای پخت و پز غذا از روغن استفاده می کنند به همین دلیل چاه فاضلات رستوران ها دارای مقدار زیادی چربی و روغن می باشد که تخلیه این روغن ها کار آسانی نمی باشد و برای از بین بردن این روغن ها باید با تخلیه چاه تخصصی در تماس باشید. تخلیه چاه رستوران ها توسط تانکرهای مکنده قدرتمند انجام می شود. تانکر مکنده این امکان را به شما می دهد که در کنار از بین بردن روغن و چربی درون چاه فاضلاب، مواد غذایی که در ته چاه انباشته شده است نیز در تانکر مکش شوند.

تخلیه چاه خانگی با تخلیه چاه رستوران بسیار متفاوت می باشد. چاه فاضلاب خانگی تنها حاوی فضولات و فاضلاب می باشد اما چاه فاضلاب رستوران دارای روغن های غلیظ و باقی مانده ها غذا می باشد که این روغن ها را تنها می توان با تانکر مکنده از بین برد. ما در این مقاله قصد داریم نکات مهم در تخلیه چاه رستوران را برای شما یادآوری کنیم تا در زمان تخلیه چاه فاضلاب رستوران به مشکلی بر نخورید و چاه سالمی داشته باشید.

نکات مهم در تخلیه چاه رستوران

رستوران ها مهمترین مکان ها در شهر می باشد برای هر مشتری که وارد رستورانی که می شود در درجه ی اول بهداشت برایش مهم می باشد، شما با رعایت بهداشت می توانید سلامت مشتریان خود را تضمین کنید. شما با شرکت تخلیه چاه در تهران تماس می گیرید تا تخلیه چاه فاضلاب رستوران شما را انجام دهند، شرکت تخلیه چاه این وظیفه را دارد تا در کمترین زمان تخلیه چاه را با توجه به نکات مهم در تخلیه رستوران رعایت کنند  و به صورت بهداشتی تخلیه چاه را انجام دهند. شاید از خود بپرسید که در روز نمی توان با شرکت تخلیه چاه تهران تماس گرفت زیرا مشتری به رستوران شما می آید.

شرکت های تخلیه چاه این مشکل شما را نیز به راحتی حل کرده اند زیرا آن ها به صورت شبانه روزی در تمام مناطق تهران فعالیت می کنند. بیشتر کسانی که در شب با شرکت تخلیه چاه تماس می گیرند رستوران ها می باشند زیرا در طول روز به دلیل رفت و آمد مشتری امکان تخلیه چاه فاضلاب نیست و به همین دلیل عمل تخلیه چاه را به شب موکول می کنند.

مطالب پیشنهادی:

مهمترین علت گرفتگی لوله آشپرخانه چیست؟

تخلیه چاه اصولی و ارزان

نکات مهم در تخلیه چاه رستوران - پدیده سرویس

تخلیه چاه فاضلاب رستوران های قدیمی

اگر بخواهیم از تفاوت رستوران های قدیمی با رستوران جدید به شما بگوییم می توان به این اشاره کرد که رستوران های قدیمی دارای چاه فاضلاب می باشند و از چاه فاضلاب برای دفع فاضلاب های رستورانی استفاده می کنندو همانطور که گفته شد چاه فاضلاب رستوران ها دارای روغن، چربی و مواد غذایی می باشد که این مواد به وسیله ی شرکت های تخلیه چاه باید تخلیه شوند. رستوران های امروزی به شبکه های فاضلاب دسترسی دارند و از شبکه فاضلاب برای دفع فاضلاب استفاده می کنند. رستوران ها امروزی نیازی به تخلیه چاه ندارند و فاضلاب رستوران مستقیما به شبکه فاضلاب منتقل می شود. اگر می خواهید که به چاه فاضلاب رستوران شما آسیبی وارد نشود بهتر است از چربی گیر استفاده شود.

نکات مهم در تخلیه چاه رستوران را فراموش نکنید زیرا امکان دارد آسیب های جدی به چاه فاضلاب شما وارد شود. چربی گیر وسیله ای می باشد گه چربی و روغن درون چاه فاضلاب را میگیرید و آن را به صورت جامد تخلیه می کند. اگر می خواهید عملیات تصفیه چاه فاضلاب شما به درستی انجام شود بهتر است از چربی گیر استفاده کنید تا روغن و چربی در کار چاه اختلالی وارد نکند.

در همین رابطه بخوانید:

تاثیر لایروبی چاه و تخلیه چاه در کارایی چاه فاضلاب

تخلیه چاه تخصصی شبانه روزی

تخلیه چاه با استفاده از دستگاه های مخصوص

چاه فاضلاب رستوران ها به مرور زمان پر می شود و باید تخلیه چاه فاضلاب را انجام داد اما پیشنهاد می شود که قبل از آن که چاه فاضلاب پر شود اقدام به تخلیه چاه فاضلاب کنید. زیرا یک رستوران باید نکات مهم در تخلیه چاه رستوران را به درستی رعایت کند تا مشتری باز هم وارد رستوران آن ها شود. اگر تخلیه چاه را بعد پر شدن چاه انجام دهید امکان دارد بوی بد فاضلاب درون رستوران بپیچد و باعث فراری دادن مشتری شما شود. برای تخلیه چاه فاضلاب در کنار تانکر مکنده می توانید از پمپ های ساکشن نیز استفاده کنید. استفاده از تانکر مکنده سرعت بیشتری به تخلیه چاه می دهد.

روغن، چربی و باقی مانده ی غذا تخلیه چاه فاضلاب رستوران را دچار مشکل می کند، این مواد سرعت چرخش چرخ دنده ها را می گیرد و در اکثر موارد تخلیه چاه توسط افراد غیز متخصص نصفه انجام می شود به همین دلیل بهتر است از افراد متخصص این کار کمک بگیرید و تخلیه چاه اصولی داشته باشید. افراد متخصص نکات مهم در تخلیه چاه را به خوبی رعایت می کنند و به کمک دستگاه های تخصصی مشکل شما را حل می کنند.

نکات مهم در تخلیه چاه رستوران - تخلیه چاه تهران

تخلیه چاه اصولی را به ما بسپارید

شرکت پدیده سرویش با سال ها تجربه در زمینه ی لوله بازکنی و تخلیه چاه توانسته تمام مشکلات مشتریان خود را به کمک دستگاه ها مدرن و تخصصی حل کند. شرکت ما نکات مهم در تخلیه چاه رستوران را رعایت می کند و شما به راحتی می توانید برای دریافت خدمات تخلیه چاه با ما در تماس باشید. پدیده سرویس در تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل فعالیت می کند. برای دریافت خدمات شرکت ما با ما در تماس باشید.

2 thoughts on “نکات مهم در تخلیه چاه رستوران”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *