thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

مزایای تخلیه چاه چیست ؟

مزایای تخلیه چاه چیست ؟

مزایای تخلیه چاه چیست ؟
9 سپتامبر

مزایای تخلیه چاه چیست ؟

مزایای تخلیه چاه چیست ؟

مزایای تخلیه چاه ، هر چاه فاضلابی ممکن است به تخلیه چاه نیاز پیدا کند. در صورتی که ظرفیت چاه پر شده باشد در آن صورت باید اقدام به تخلیه چاه نمود. از نظر متخصصین چاه، تخلیه چاه امری طبیعی به حساب می ‎آید. در صورتی که چاه در شرایط مناسب نباشد پس از مدتی پر خواهد شد و باید اقدام به تخلیه آن نمود.

اگر تخلیه چاه به موقع صورت نگیرد خطراتی را به وجود می آورد که جبران ناپذیر است پس بهتر است به موقع تخلیه چاه را انجام دهید تا از خطرات احتمالی دوری کنید.

مطلب پیشنهادی : روش محاسبه قیمت تخلیه چاه 

مزایای تخلیه چاه-پدیده سرویس

دلایل تخلیه چاه به موقع چیست ؟

👈افزایش طول عمر چاه
👈جلوگیری از ریزش چاه
👈جلوگیری از سرریز شدن چاه
👈کاهش هزینه‎ ساختمان
👈پیشگیری از وقوع حوادث چاه
👈جلوگیری از تخریب ساختمان

چاه فاضلاب به دلیل این که با آب و فاضلاب سروکار دارد، وضعیت حساسی دارد. آب عاملی برای از بین بردن خاک و شستن آن است. وجود آب درون چاه باعث از بین رفتن چاه می ‎شود و باید از آن جلوگیری کرد که با دانستن مزایای تخلیه چاه حتما به انجام دادن به موقع تخلیه چاه فکر میکنید.

بعضی شرکت های تخلیه چاه هستند که خدمات لایروبی و کف سابی را انجام میدهند. این امر باعث می شود آن گل و لایی که در هنگام حفر چاه ریخته شده بود تخلیه شود چون همان سنگ و کلوخ با آشغال و مواد زائد چاه قاطی می شود و باعث میشود که زودتر از موعد چاه پر شود. پس لایروبی و کفسابی را جدی بگیرید. و باشرکتی تماس بگیرید که این خدمات را هم به شما عرضه کند.

مطلب پیشنهادی : راه های فهمیدن پر شده چاه چیست؟

مزایای تخلیه چاه -پدیده سرویس 02122893221

افزایش طول عمر چاه

تخلیه چاه به موقع باعث افزایش عمر چاه می ‎شود. چاه فاضلابی که مملو از فاضلاب است، باگذر زمان دیواره‎های آن شسته شده و ریزش خواهد کرد. این عمل آنقدر ادامه خواهد داشت که دیواره چاه به طور کلی شسته شده و چاه تبدیل به گودالی قطور خواهد شد.

جلوگیری از ریزش چاه

اگر تخلیه چاه به موقع صورت نگیرد امکان ریزش چاه وجود خواهد داشت. فاضلاب موجود درون چاه دیواره‎های چاه را  تخریب می‎کند و پس از مدتی چاه از بین خواهد رفت و چاه یکدفعه ای ریزش می کند و حتی در بعضی از موارد دیده شده است ساختمانهایی بر اثر ریزش چاه تخریب شده اند پس تخلیه چاه را جدی بگیرید تا این موارد پیش نیاید.

جلوگیری از سرریز شدن چاه

اگر تخلیه چاه انجام نشود امکان دارد پس از مدتی پر شود. چاهی که مملو از فاضلاب است فاضلاب‎های اضافی را از لوله‎ های ورودی پس میزند. در این صورت فاضلاب از داخل لوله ‎های ساختمان بیرون خواهد ریخت.

کاهش هزینه‎ ساختمان

با صرف مقداری هزینه جهت تخلیه چاه می‎توان از هزینه‎های اضافی جلوگیری کرد. چاهی که پر شود با رطوبت و فاضلاب خود ساختمان را تخریب خواهد کرد و مالک را ملزم به صرف هزینه‎های اضافی و چند برابر هزینه تخلیه چاه خواهد کرد.

پیشگیری از وقوع حوادث چاه

اگر به موقع اقدام به تخلیه چاه صورت نگیرد، در آینده امکان ریزش چاه، تخریب ساختمان و حوادث چاه وجود خواهد داشت که خطرات جنی و مالی زیادی به دنبال خواهد داشت پس قبل از اتفاق های ناگوار بهتر است به فکر تخلیه چاه بیفتید.

جلوگیری از خراب شدن ساختمان

چاه پر ، تهدیدی برای تخریب ساختمان و چاه است،  به طوری که پس از چند سال دیگر چیزی از چاه باقی نمی ‎ماند و هر لحظه امکان ریزش چاه و تخریب کلی ساختمان وجود خواهد داشت. اگر چاه فاضلاب به موقع تخلیه شود می ‎توان از تخریب ساختمان جلوگیری کرد.

مطلب پیشنهادی : تخلیه چاه تمام نقاط شهر تهران

مزایای تخلیه چاه

راه های فهمیدن پر شدن چاه و احتیاج به تخلیه چاه

👈پس زدن آب و فضولات در توالت

👈بالا زدن آب

👈بالا زدن آب در سیفون دستشویی یا آشپزخانه

👈بالا زدن آب و کف صابون در کفشوی حمام

👈در این گونه موارد بنظر میرسد که گرفتگی در لوله رخ داده می باشد و باید اقدام با تخلیه چاه نمود.

👈به مشام رسیدن بوی بد و نیاز به تخلیه چاه

👈وقتی که سطح روی چاه مرطوب بشود محل نسبت بقیه ناحیها بوی نا خوشایندی پخش می کند.

مطلب پیشنهادی : 6 روش لوله بازکنی خانگی 

اگر موعد تخلیه چاه رسیده است با ما تماس بگیرید !

مزایای تخلیه چاه زیاد است که مالک ساختمان با تخلیه چاه به موقع از بروز مشکلات جلوگیری می‎کند. در واقع مالک با تخلیه چاه ساختمان خود را ایمن میکند.

برای دوری جستن از چاه پر تنها راه تخلیه چاه است. با وجود امکانات جدید تخلیه چاه و شرکت ‎های تخلیه چاه فوری دیگر نگرانی در رابطه با تخلیه چاه وجود نخواهد داشت.

برای تخلیه چاه در تمام نقاط تهران به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیلات میتوانید با شرکت پدیده سرویس در ارتباط باشید. شرکت پدیده سرویس رد تمام محله های تهران و جاده کرج به شما عزیزان خدمات تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر چاه و … را ارائه میدهد در هر ساعت و هر روزی که باشد حتی تعطیلات با پدیده سرویس تماس بگیرید.

برای در ارتباط بودن با تخلیه چاه پدیده سرویس میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *