thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

لوله بازکنی وان حمام

لوله بازکنی وان حمام

لوله بازکنی وان حمام-پدیده سرویس02122893221
9 سپتامبر

لوله بازکنی وان حمام

لوله بازکنی وان حمام

لوله بازکنی وان حمام ،  ممکن است لوله های آشپزخانه ، سرویس بهداشتی  و… دچار گرفتگی شود ، و مانع از ورود آب به داخل لوله ها شود ، صد در صد این موضوع اعصاب خورد کن است ، در این بازه زمانی برای رفع مشکل سعی کنید برای لوله بازکنی از اسید استفاده نکنید ، چرا که نه تنها با اسید ، مشکل رفع نمیشود بلکه ممکن است به لوله ها آسیب بزنید و خرج های بیشتری برای خود بتراشید.

مطلب بیشتر : از اسیدهای لوله بازکنی دوری کنید 

لوله بازکنی وان حمام-پدیده سرویس 02144447824

پیشگیری از گرفتگی لوله وان حمام

یک روش ساده اما بسیار کاربردی برای تمیز نگه داشتن لوله فاضلاب و جلوگیری از گرفتگی آن شست و شوی پیوسته دریچه فاضلاب است. این مورد بخصوص در مورد وان و حمام دوش اهمیت دارد و مستلزم پاک کردن مو ها و شست و شوی دریچه ها با صابون بعد از اتمام حمام است. اگر این عوامل گرفتگی لوله های فاضلاب به حال خود رها شوند به تدریج راه خودشان را به سمت لوله فاضلاب شما پیدا میکنند. این عمل تمیز کاری ساده چند دقیقه بیشتر طول نمیکشد ولی برای مدت زمان طولانی از گرفتگی لوله های فاضلاب شما و نیاز به تخلیه چاه و لوله بازکنی جلوگیری میکند.

مطلب پر بازدید : 6 روش لوله بازکنی خانگی

لوله بازکنی وان حمام-پدیده سرویس

سه روش برای لوله بازکنی وان حمام 

لوله بازکنی با سرکه ، نمک ، جوش شیرین

این محلول ترکیب شده و کاربردی است. با ترکیب مواد زیر می توانید قوی ترین محلول لوله بازکنی خانگی را بسازید و از آن استفاده کنید .

نصف فنجان جوش شیرین
نصف فنجان سرکه
نصف فنجان نمک
آب به مقدار کافی

این ترکیب یک محلول بسیار قوی برای لوله بازکنی تضمینی حمام و آشپزخانه و توالت است. محلول را بسازید و آن را داخل لوله بریزید و سپس ۱ ساعت به آن وقت دهید. بعد از این زمان باید مقدار زیاد آب داغ را با فشار وارد لوله کنید. برای این کار می توانید سینک ظرفشویی یا وان حمام را پر از آب داغ کنید سپس درپوش را یک‌باره بردارید تا آب با فشار زیادی وارد لوله بگردد.

لوله بازکنی وان حمام با آب جوش

در میان همه روش ها ، این کار ساده ترین راهی است که می توانید بدون هیچ هزینه ای آن را انجام دهید و از شر گرفتگی لوله خلاص شوید. برای این کار کتری یا قابلمه ای را کاملا پر از آب کنید و بگذارید بجوشد و حسابی داغ شود . سپس همه آب را به یک باره داخل لوله سرازیر کنید. چندبار این عمل را تکرار کنید تا لوله ها به خوبی باز شود. اب گرم جرم های گیر کرده در لوله ها را نرم کرده و از سر راه لوله ها برمیدارد.

برای بهتر عمل کردن این روش، می توانید به آب ریکا یا کمی تاید هم اضافه کنید و با استفاده از قاشق بزرگی یا ملاقه آن را خوب بهم بزنید تا کف کند. فقط مراقب دست هایتان باشید که نسوزد و مشکلی برایتان پیش نیاید.

تماس با شرکت های لوله بازکنی

ممکن است با دو روش بالا لوله بازکنی وان حمام به خوبی انجام نشود ، تنها راهی که باقی میماند تماس با شرکت های معتبر لوله بازکنی است که آنها با روش هایی که آگاهی دارند لوله بازکنی را انجام دهند.

لوله بازکنی را بهتر است خودتان انجام ندهید ، آن را به تیم حرفه ای لوله بازکنی بسپارید تا بتوانند به راحتی در عرض چند دقیقه گرفتگی لوله را رفع کنند.

مطلب ویژه : لوله بازکنی و تخلیه چاه در کمترین زمان

لوله بازکنی وان حمام

برای لوله بازکنی و تخلیه چاه ارزان با ما تماس بگیرید!

بودن در وانی که آب در آن به کندی تخلیه می شود و یا صحنه وان حمام درهم و برهم که دچار گرفتگی لوله شده بسیار بد است به ویژه اگر در حمام مانده باشید. با انجام لوله بازکنی وان حمام  می توانید از مشکل گرفتگی لوله رهایی پیدا کنید کافیست با شماره های پدیده سرویس تماس بگیرید تا آنها در مدت زمان کم به محل بیایند و به راحتی مشکل را حل کنند.

پدیده سرویس از شرکت های ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه اینجاست تا به شما کمک کند گرفتگی لوله ها را رفع و تخلیه چاه را با سرعت و با تخریب کم انجام دهند.

ما سرویسکاران ماهر و مورد اعتمادی را در این شرکت استخدام کرده ایم تا شما از خدمات ما کمال رضایت را داشته باشید . همچنین فراموش نکنید که ما شبانه روزی و در تمام روزهای هفته حتی تعطیلات آماده خدمت رسانی هستیم و خود را به شما در هر جایی از شهر تهران و حومه باشید می رسانیم.

در ضمن نگران قیمت، کیفیت و ضمانت کار نباشید، چرا که شرکت لوله بازکنی پدیده سرویس زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند و کاملا قانونی و تضمنیی خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می دهد.

برای تسریع در ارتباط شما با شرکت پدیده سرویس میتوانید روی دکمه های زیر کلیک کرده تا به راحتی بتوانید در هر محدوده ای که از تهران که هستید بدون اتلاف وقت با آنها تماس بگیرید.

One thought on “لوله بازکنی وان حمام”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *