thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

لوله بازکنی با پمپ یا فنر برقی؟

لوله بازکنی با پمپ یا فنر برقی؟

لوله بازکنی با دستگاه مختلف
3 مارس

لوله بازکنی با پمپ یا فنر برقی؟

لوله بازکنی با پمپ یا فنر برقی؟

لوله بازکنی با دستگاه مختلف به راحتی در عرض چند دقیقه انجام می شود دیگر هم نیازی نیست از دستگاه های پیش و پا افتاده ی قدیمی استفاده کرد ، چون دستگاه های لوله بازکنی جدید با فناوری نوین به بازار آمده است که لوله بازکنی را در عرض چند دقیقه بدون هیچ آسیبی انجام می شود.

اما دو دستگاه لوله بازکنی به طور عمده در بین تمام شرکت های لوله بازکنی مورد استفاده قرار میگیرد که آن دستگاه ها شامل پمپ هوا ، فنر برقی هستند. این دو مدل دستگاه هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارند که آن ها را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم.

بعضی از افراد هستند که وقتی گرفتگی لوله برایشان رخ میدهد دنبال راهی هستند که بتوانند بدون تماس به شرکت های لوله بازکنی این کار را انجام دهند اما ممکن است همین تصمیم باعث پیچیده تر شدن مشکل و حتی غیر قابل حل شود. پس باید از روش های تخصصی برای لوله بازکنی استفاده کنید تا مشکل از اینی که هست بدتر نشود.

لوله بازکنی با پمپ هوا

از دستگاه پمپ هوا برای لوله بازکنی انواع گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی ، حمام و آشپزخانه استفاده می شود. این مدل دستگاه لوله بازکنی در بین تمام متخصصین لوله بازکنی مورد استفاده قرار می گیرد و نحوه ی کارکرد آن به گونه است که پمپ هوا دارای مخزن است که هوا درون آن ذخیره شده و لحظه ی فشردن دکمه ، هوا برای بازکردن لوله آزاد می شود این هوا آنقدری با فشار وارد لوله میشود که به راحتی گرفتگی لوله را باز می کند.

اگر صدای مهیبی در هنگام باز کردن لوله بوسیله دستگاه پمپ هوا شنیدید نگران نباشید این صدا به علت یکباره آزاد شدن هوای درون مخزن ایجاد می شود.

هر کسی نمی تواند با دستگاه پمپ هوا کار کند یعنی الان پیش خودتان نگویید خب حالا میرم ازین دستگاه ها میخرم دیگه هم خودم لوله بازکنی خونم را انجام می دم ، از این خبر ها نیست چون خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید این کار فقط توسط یک متخصص لوله بازکن باید انجام شود چون باید میزان گرفتگی لوله را تشخیص دهد سپس میزان قدرت و اندازه ی پمپ هوا را تنظیم کند.

شرکت لوله بازکنی پدیده سرویس براساس نور گرفتگی لوله ی شما دستگاه مورد نظر را آماده می کند و برای انجام لوله بازکنی به صورت تخصصی و با تجربه ی بالا از آن استفاده می کند ، در شرکت پدیده سرویس هی نیروی مبتدی وجود ندارد همه ی آن ها حرفه ای و با تجربه ی بالا هستند.

مزایا و معایب استفاده از دستگاه پمپ هوا برای لوله بازکنی

از مزایا و معایب دستگاه پمپ هوا برای لوله بازکنی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

👈 قدرت بالایی در باز کردن گرفتگی های شدید دارد.

👈 مناسب برای باز کردن گرفتگی لوله بر اثر افتادن اشیاء

👈 برای باز کردن گرفتگی هایی بر اثر شن و ماسه بسیار مناسب است.

از معایت دستگاه پمپ هوا می توان به این مورد اشاره کرد که در هنگام استفاده از این دستگاه باید تمام خروجی های لوله بسته شود و فقط ورودی که گرفتگی دارد باز باشد ، کثیف کاری زیاد دارد چون در زمان لوله بازکنی با این دستگاه ممکن است فاضلاب از یک لوله ی دیگر بیرون بزند. همچنین برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله هایی که بر اثر سیمان ، دوغاب ایجاد شده مناسب نیست.

این هم از مزایا و معایت استفاده از دستگاه پمپ هوا لوله بازکنی که این موارد باید توسط متخصص لوله بازکنی در نظر گرفته شود تا بتواند کارش را درست انجام دهد پس این نتیجه را بگیرید که خودتان نمی توانید این کار را شخصاً انجام دهید پس از اینکه خودتان لوله بازکنی با این دستگاه را انجام دهید صرف نظر کنید.

لوله بازکنی با دستگاه مختلف-پمپ هوا-پدیده سرویس

لوله بازکنی با فنر برقی

بهترین و متداول ترین روش لوله بازکنی استفاده از فنر برقی است طوریکه بیشتر شرکت های لوله بازکنی از این روش بیشتر استفاده می کنند.

بر خلاف دستگاه های قدیمی که از دریل و فنر برای باز کردن گرفتگی استفاده میشد دیگر مثل قدیم نیست دستگاه فنر لوله بازکنی مزایای بسیار بیشتری دارد و کار با آن بسیار راحت تر است فنر و دریل است و مهم تر از همه این است که کثیف کاری کمتری دارد.

در زمان های قدیم بر روی دریل فنر هایی نصب می شود که به دلیل اینکه شدت بالای آن و نداشتن کنترل بر روی سرعت هم باعث کثیف کاری می شود و هم اینکه امکان ترک برداشتن لوله و توالت بسیار زیاد وجود داشت. اما امروزه با ساخت دستگاه فنر لوله بازکنی به راحتی می توان هم سرعت آن را کنترل کرد و هم اینکه از ضرب دیدگی به راحتی جلوگیری کرد و در کمتر از چند دقیقه می توان لوله بازکنی را انجام داد.

با کمک دستگاه فنر لوله بازکنی دیگر نه توالت میشکند و نه لوله ی فاضلاب آسیب می بیند هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتد بعضی از فنر های لوله بازکنی هستند که به آن ها دوربین کوچکی وصل است متخصص لوله بازکنی به راحتی می تواند داخل لوله را مشاهده کند و محل دقیق گرفتگی را تشخیص داده و برای باز کردن آن اقدام کند.

یک قانونی برای این دستگاه وجود دارد که هرچقدر طول فنر بیشتر باشد به همان میزان قدرتش افزایش پیدا می کند اما باز هم به نظر متخصص لوله بازکنی دارد که چه فنری برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب مناسب است.

لوله بازکنی با دستگاه مختلف-فنر لوله بازکنی

برای انجام لوله بازکنی با متخصصش در ارتباط باشید!

با توجه به توضیحات بالا و ذکر معایب و مزایای این دو دستگاه میتوان به راحتی دریافت که بهترین و مناسب ترین روش لوله بازکنی، استفاده از فنر برقی است.

به همین دلیل است که تمامی شرکت های لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه تهران از فنر برقی برای انواع گرفتگی های لوله فاضلاب استفاده می کنند.

وقتی احساس می کنید لوله ها گرفتگی معمولی ندارند و برای جلوگیری از آسیب زدن به لوله ها باید به لوله بازکنی مراجعه کنید می توانید با شرکت پدیده سرویس به صورت شبانه روزی تماس بگیرید. فرقی نمی کند چه ساعتی یا چه روزی باشد کافیست در هر جای تهران که هستید با ما در ارتباط باشید.

شرکت ما در زمینه های لوله بازکنی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به روز می توانیم بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم پس کافیست با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

شرکت پدیده سرویس علاوه بر لوله بازکنی در زمینه های تخلیه چاه ، حفر چاه ، رفع نم و … فعالیت می کند که می توانید با ما در هر زمینه ای که خواستید به صورت شبانه روزی در ارتباط باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *