thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

لوله بازکنی با روش های مختلف

لوله بازکنی با روش های مختلف

لوله بازکنی با روش های مختلف
1 ژانویه

لوله بازکنی با روش های مختلف

لوله بازکنی

لوله بازکنی با روش های مختلف را بشناسید تا بتوانید به راحتی لوله بازکنی را در منزل انجام دهید. در این مقاله قصد داریم به شما انواع روش های لوله بازکنی را بگوییم تا بتوانید گرفتگی لوله های کم را بر طرف کنید اما باید به این توجه داشته باشید که لوله بازکنی شدید را بهتر است به شرکت لوله بازکنی بسپارید تا خسارت جانی و مالی به خود وارد نکنید.

قطعا برای همه ی شما پیش آمده است که آب بر روی ورودی سینک ظرفشویی جمع شود و آب از لوله ها پایین نرود. معمولا این مشکل سختی های خودش را دارد، علائم زیادی وجود دارد که در زمان گرفتگی لوله به وجود می آید این علائم همانند هشدار برای شما می باشد که به فکر لوله بازکنی باشید. در این مقاله همراه ما باشید تا با لوله بازکنی و روش های مختلف آن آشنا شوید.

لوله بازکنی با روش های مختلف

شاید فکر کنید باز کردن لوله بازکنی تنها با یک تلمبه خانگی انجام می شود اما باید بگوییم که لوله بازکنی را هم به کمک موادی که در هر خانه ای پیدا می شود می توان انجام داد. در ادامه توضیحاتی درباره ی لوله بازکنی با روش های مختلف خواهیم داد.

لوله بازکنی با روش های مختلف - لوله بازکنی

لوله بازکنی با محلول سرکه و جوش شیرین

برای درست کردن این محلول می توانید نصف فنجان جوش شیرین را با یک فنجان سرکه سفید ترکیب کنید. ممکن این محلول کمی کف کند اما جای نگرانی نیست. در کنار درست کردن این محلول کتری را پر از آب کرده و مقداری آب به جوش آورید. محلول سرکه و جوش شیرین را در داخل لوله فاضلاب ریخته و بعد از چند دقیقه آب جوش را به داخل چاه بریزید. با شناخت بهتر لوله بازکنی با روش های مختلف می توانید لوله بازکنی را انجام دهید.

در همین رابطه بخوانید:

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب
فواید تخلیه چاه

لوله بازکنی با مخلوط نمک و یخ

از لوله بازکنی با روش های مختلف می توان به مخلوط نمک و یخ اشاره کرد. مقداری یخ از فریز در آورده و یک لیوان آب و نمک تهیه کنید. یخ ها را بر روی حرفه ی سینک ظرفشویی قرار داده و محلول نمک و یخ را بر روی آن بریزید. تکریب یخ و نمک می تواند ۀاودگی و گرفتگی چاه شما را برطرف کند. لوله بازکنی در زمان کمی و به سرعت انجام می شود.

لوله بازکنی آشپزخانه با لیمو ترش

لوله بازکنی با روش های مختلف که در این مقاله به آن ها اشاره می کنیم به کمک موادی که در هر خانه ای موجود می باشد انجام می شود. در این روش بازکردن لوله فاضلاب تعدادی لیمو ترش را به نص کرده و بر روی حفره چاه خود قرار دهید و مقداری آب جوش نیز بر روی آن ریخته. این روش نیز می توانید لوله بازکنی را به راحتی انجام داد.

لوله بازکنی با روش های مختلف - لوله بازکنی - پدیده سرویس

لوله بازکنی با مواد شیمیایی

مواد شیمیایی که برای لوله بازکنی استفاده می شود گزینه خوبی است اما به دلیل آن که حالت اسیدی دارد امکان دارد به لوله های شما آسیب بزنند به همین علت پیشنهاد می شود این روش را دیر به دیر برای لوله بازکنی انجام دهید. مزایای این مواد شیمیایی در این است که به سرعت لوله های فاضلاب شما را باز می کند. پس از ریختن مواد به درون لوله بهتر است پشن بند آن مقداری آب به درون لوله ریخته تا مواد شیمیایی درون لوله باقی نماند. در زمان استفاده از این مواد توجه داشته باشید که از دستکش و ماسک مخصوص استفاده کرده زیرا در بر خورد این مواد با دست شما امکان سوختگی شدیدی وجود دارد. لوله بازکنی با روش های مختلف کمک زیادی می کند که از لوله ی خود محافظت کنید.

در زمان خرید این محصول دقت کنید که حتما مخصوص سینک ظرفشویی باشد نمونه هایی از این محصول در بازار موجود می باشد که مخصوص لوله فاضلاب حمام می باشد.

لوله بازکنی با پودر لوله بازکن

قبل از آمدن محلول های شیمیایی به بازار افراد برای لوله بازکنی از پودر لوله بازکن استفاده می کردند اما وقتی انواع محلول شیمیایی به بازار آمد دیگر کسی به دنبال خرید پودرهای لوله بازکنی نرفت. روش استفاده از این محصول  اینگونه بود که ابتدا باید اطمینان پیدا می کردید که لوله ها خشک می باشند و بعد از آن پودر را به درون لوله ریخته و بعد از چند دقیقه در لوله آب می ریختند. لوله بازکنی با پودر لوله بازکن جزی از لوله بازکنی با روش های مختلف می باشد.

لوله بازکنی با شیلنگ و فشار آب

لوله بازکنی با شیلنگ و فشار آب از روش های لوله بازکنی می باشد که می توان گفت راحت ترین راه برای لوله بازکنی همین روش می باشد. استفاده از فشار آب به این صورت می باشد که شیلنگ آب را به درون کف شوی فروکرده و تا انتها ادامه بدهید تا به گرفتگی لوله برسید. در این موقع آب را باز کرده تا فشار آب باعث رفع گرفتگی لوله های شما شود. این روش در عین سادگی می تواند بسیار مفید باشد.

مطالب پیشنهادی:

تخلیه چاه تخصصی شبانه روزی
تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

فنر لوله بازکنی

اگر لوله بازکنی با روش های مختلف با باز نشد می توانید به سراغ فنر لوله بازکنی بروید، دو نوع فنر لوله بازکنی داریم: فنر دستی و برقی.

تفاوت این دو در سرعت حرکت آن ها می باشد. از فنر لوله بازکنی برای بازکردن لوله هایی با گرفتگی سخت استفاده می شود اما بهتر است این کار به یک شرکت لوله بازکنی که در زمینه تخصص دارد بسپارید. امکان دارد شما نتوانید فنر را کنترل کنید و باعث آسیب زدن به لوله های خود شوید. برای گرفتگی شدید از یک شرکت تخصصی در این زمینه کمک بگیرید.

لوله بازکنی تخصصی را به شرکت پدیده سرویس بسپارید

با لوله بازکنی با روش مختلف آن آشنا شدید اگر با روش های بالا لوله بازکنی شما انجام نشد باید بدانید که گرفتگی لوله های شما شدید می باشد. برای این کار می توانید با شرکت پدیده سرویس در تماس باشید. شرکت پدیده سرویس با کمک تجهیزات به روز و همچنین نیروهای متخصص در زمینه ی تخلیه چاه و لوله بازکنی توانسته به سرعت گرفتگی لوله های شدید را به راحتی انجام دهد.

شرکت ما در تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی فعالیت دارد، برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید.

2 thoughts on “لوله بازکنی با روش های مختلف”

  1. واقعا ممنونم از پدیده سرویس ، لوله سینک ظرفشوییم گرفته بود نمی دونستم چیکار کنم این شوهرا هم که هیچی بلد نیست خدا خیرش بده به دادم رسیدن.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *