thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

عدم تخلیه چاه و خطرات آن

عدم تخلیه چاه و خطرات آن

عدم تخلیه چاه و خطرات آن-تخلیه چاه تهران - پدیده سرویس
3 مارس

عدم تخلیه چاه و خطرات آن

عدم تخلیه چاه و خطرات آن

عدم تخلیه چاه و خطرات آن هر ساله گریبان گیر شهروندان تهرانی است که طبق آمار و ارقام بدست آمده همه ساله تعداد زیادی در اثر ریزش چاه خطرات جانی و مالی فراوانی میبینند. تنها دلیل ریزش چاه اهمیت ندادن به چاه های فرسوده و عدم انجام تخلیه چاه به موقع است.

اگر به چاه ها اهمیت دهیم و تخلیه چاه به موقع را انجام دهیم می توانید از این خطر جبران نا پذیر جلوگیری کنیم. چاه های زیادی به دلیل فرسودگی خطرات زیادی به دنبال دارد و دهانه چاه فرو میریزد اگر هم کسی روی چاه ایستاده باشد آسیب جدی میبیند که بسیار جبران ناپذیر خواهد بود طوریکه ممکن است جان خود را از دست بدهد.

نشانه های ریزش چاه از دلایل عدم تخلیه چاه

👈 بالا زدن آب در چاه توالت و حمام
👈 پس زدن آب و فضولات در توالت
👈 بالازدن آب و کف صابون در کفشوی حمام
👈 بالازدن آب در سیفون دستشویی یا آشپزخانه های خانگی
👈 خارج شدن بوی نامطبوع از محل قرارگیری کفشوی و سیفون دستشویی ( فلاش تانک ) یکی از روش های تشخیص پر شدن چاه است.
اگر مادر چاه در داخل حیاط واقع شده باشد هنگامی که چاه پر میشود کف موزاییک فرش خیس میشود که نشان دهنده پر شدن چاه است و به شما خبر میدهد که سریعاً برای تخلیه چاه اقدام کنید تا مشکل ریزش چاه و به خطر افتادن جان و مالتان را دور کنید.

اخبار هایی که در زمینه ی ریزش چاه می شنویم خیلی ناراحت کننده است و به دلیل عدم تخلیه چاه این اتفاق برای آنها افتاده است. پس تخلیه چاه به موقع را حتما جدی بگیرید تا خطران ناشی از ریزش چاه برای شما اتفاق نیفتد. پس چرا به فکر نیستید ؟ این همه اخبار کشته شدن افراد بر اثر ریزش چاه را میشنوید پس می توان گفت که این مورد خیلی جدی تر از آن است که فکرش را بکنید پس حتما تخلیه چاه به موقع را انجام دهید.

عدم تخلیه چاه و خطرات آن

تخلیه چاه را جدی بگیرید تا اتفاقی برای شما نیفتد !

چاه های فاضلاب خطرات زیادی به همراه دارند که فضولات چاه فاضلاب بعد از مدتی تجزیه می شوند و گازهای فوق العاده خطرناک و مسموم کننده ای از خودشان استخراج می کنند ممکن است از چند نفری راجع به خطرات گاز فاضلاب شنیده باشید اخبارهایی هم در این زمینه وجود دارد که میگوید چندین نفر بر اثر گازگرفتگی فاضلاب جان خود را از دست داده اند در این حد خطرناک است چون فردی که این گاز فاضلاب را یکبار تنفس کند به سادگی از پا در می آید همچنین این گازها قابلیت اشتعال و انفجار هم دارند.

در روزهای پایانی تابستان با افزایش حوادث چاه روبه رو می شویم و به دلیل کاهش بارندگی سطح آب داخل چاه پایین رفته و همین موضوع دلیل حوادث می شود و بعضی از مالکان ساختمان ها فکر میکنند که موقع مناسبی برای تخلیه چاه ، لایروبی و تعمیرات به حساب می آید اما سخت در اشتباهند اگر تخلیه چاه را انجام دهند باعث می شود با تلفات جانی زیادی روبه رو شوید.

بررسی چاه و تخلیه چاه را مورد بررسی قرار دهید!

تعداد زیادی چاه برای افراد از گذشته تا کنون حفر شده اند چون آمار و وضعیت ایمنی آنها به طور مشخص وجود ندارد فقط زمانی متوجه می شویم که یک حادثه ای رخ دهد اما چرا پیشگیری نمی کنیم؟ برای تخلیه چاه و بازدید از چاه با شرکت های متخصص تخلیه چاه حتما تماس بگیرید ، آنها برای بازدید پولی دریافت نمی کنند و رایگان این کار را برای شما انجام خواهند داد ولی اگر هم پولی بابت بازدید از شما دریافت کنند خیلی بهتر از آن است که میلیون ها پول بابت آسیب جدی که دیده اید پرداخت کنید.

حتما چاه اصلی ساختمان را هر چند وقت یکبار مورد بررسی قرار دهید و اصلاً خودتان این کار را انجام ندهید چون ممکن است آسیبی ببینید و نظر اشتباهی بدهید پس برای تخلیه چاه و بازدید از چاه حتما با شرکت متخصص پدیده سرویس تماس بگیرید. متخصصان ما در این زمینه بهترین هستند و عملکرد مناسبی از خود نشان می دهند.

توصیه های ایمنی تخلیه چاه را جدی بگیرید!

_برای هر اقدامی در زمینه تخلیه چاه ، حتماً از کارگران آشنا به این کار استفاده کنید و هرگز از کارگران نا آشنا استفاده نکنید.

_هر کاری که در زمینه ی تخلیه چاه ، حفر چاه ، لایروبی می خواهید انجام دهید باید به صورت گروهی انجام شود هیچوقت خودتان تنهایی آن را انجام ندهید.

_همه چاه ها باید دارای یک درپوش مناسب بوده و هرگز بدون حفاظ نباشند.

_اگر متوجه شدید که دهانه یا اطراف چاه کمی نشست کرده ، حتماً با شرکت پدیده سرویس تماس بگیرید در هر ساعتی از شبانه روز که بود تماس بگیرید.

_کارگران تخلیه چاه باید از البسه مناسب مانند کفش و کلاه ایمنی استفاده کنند.

_تجهیزات کار باید کاملاً سالم و استاندارد بوده و از استفاده از وسایل فرسوده و معیوب بویژه طناب ها خودداری کنید.

_گازگرفتگی از مهم ترین حوادث چاه است. در چاه های فاضلاب و چاه هایی که در مجاورت چاه های فاضلاب هستند احتمال این حادثه بسیار زیاد است. قبل از ورود به این چاه ها حتماً ایمن سازی لازم را انجام داده و حتماً از دستگاه دمنده هوا استفاده کنید.

_از قرار دادن اشیاء و لوازم سنگین در لبه چاه بویژه زمانی که کارگران داخل چاه مشغول کار هستند خودداری کنید.

_هرگز سر خود را به درون چاه فرو نبرید زیرا امکان مسموم شدن ناشی از گاز وجود دارد و همچنین برای رویت داخل چاه، هیچوقت هیچوقت با کبریت و چراغ روشن به دهانه چاه نزدیک نشوید زیرا احتمال انفجار گازهای داخل چاه وجود دارد.

عدم تخلیه چاه و خطرات آن-پدیده سرویس

برای تخلیه چاه تخصصی با ما تماس بگیرید !

اگر میخواهید تخلیه چاه به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای با رعایت نکات ایمنی انجام شود کافیست با پدیده سرویس تماس بگیرید. شرکت پدیده سرویس بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد در هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی از هفته که خواستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت ما علاوه بر خدمات تخلیه چاه تهران در زمینه ی لوله بازکنی تهران ، حفر چاه ، تشخیص ترکیدگی لوله و … هم فعالیت می کند در هر زمینه ای که خواستید با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *