thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

روش های مختلف تخلیه چاه

روش های مختلف تخلیه چاه

روش های مختف تخلیه چاه
2 فوریه

روش های مختلف تخلیه چاه

روش های جدید تخلیه چاه با شرکت مجاز در تهران

شناخت روش های مختلف تخلیه چاه به شما این امکان را می دهند تا هر چه سریع تر مشکلات چاه فاضلاب خود را بر طرف کنید. با رفع مشکلات چاه خود می توانید نگرانی های خود را در این مورد از بین ببرید. با گسترش شهرنشینی برای این که از چاه فاضلاب بتوان استفاده کرد باید نکات ضروری آن را رعایت کنید و به موقع مشکلات چاه خود را برطرف کنید.

شما برای ساختمان، ادارات، سازمان ها، رستوران ها، مراکز تتفریحی و گردشی و… هر زمان که احتیاج داشته باشید می توانید تخلیه چاه انجام دهید اما تخلیه چاه تهران را به شرکت های مجاز بسپارید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با روش های جدید تخلیه چاه آشنا کنیم. بهتر است تخلیه چاه را قبل از پر شدن چاه فاضلاب خود انجام دهید تا بتوانید از مشکلات چاه خود جلوگیری کنید. برای آشنا شدن با روش های مختلف تخلیه چاه با ما همراه باشید.

تخلیه چاه با تانکرهای 10000 لیتری

یکی از روش های تخلیه چاه استفاده از تانکرهای 10000 لیتری می باشد. البته تانکرها در ظرفیت های مختلفی طراحی می شوند که می توان گفت هر چقدر ظرفیت این تانکرها بیشتر باشد تخلیه چاه به سرعت و راحت تر انجام می شود. این تانکرها دارای مکنده های خاصی می باشند که به کمک پمپ های قوی کار مکش فاضلاب و بقایای داخل چاه فاضلاب را درون این تانکرها انجام می دهند. به علت ظرفت بالای این تانکرها شما دیگر نیاز به پمپ ندارید و کار تخلیه چاه را راحت تر انجام می دهید.

اما باید به این نکته نیز اشاره کرد با آن در سال های اخیر تجهیزات تخلیه چاه در ایران با رشد بالایی مواجه شده است ولی تنها تانکرها نمی توانند تخلیه چاه را به سرعت انجام دهند برای آن که کار چاه فاضلاب شما در زمان کمتری انجام شود شما باید از نیروهای مختصص و کاردان در زمینه ی تخلیه چاه کمک بگیرید.

در همین رابطه بخوانید:

تخلیه چاه با تانکر مکنده

نشتی لوله فاضلاب و لوله بازکنی

روش های مختف تخلیه چاه - پدیده سرویس

تخلیه چاه با پمپ لجن کش

از روش های مختلف تخلیه چاه که می توان به آن اشاره کرد استفاده از پمپ لج کش برای تخلیه چاه می باشد. کاربرد این پمپ لجن کش برای انتقال و جا به جایی موادی که در چاه موجود می باشد انجام می شود، آب های گل آلود درون چاه فاضلاب را به راحتی با کمک پمپ لجن کش می توانید جابه جا کنید. این پمپ مواد زائد، مو، روغن، مو، چربی و… را به راحتی جا به جا می کند و در این زمان می توان گفت تخلیه چاه را انجام داده اید اما کار با این دستگاه نیز نیاز به متخصص دارد و بهتر است آن که از شرکت تخلیه چاه مجاز در تهران بخواهید تخلیه چاه را با این دستگاه برای شما انجام دهند.

تفاوت روش های مختلف تخلیه چاه

شما هم تفاوت روش های مختلف تخلیه چاه را نمی دانید و در زمان تخلیه چاه بین استفاده از هر کدام می مانید؟ زمانی که شما نیاز به تخلیه آب چاه داشته باشید می توانید از روش تخلیه با آبکش استفاده کنید اگر می خواهید لجن های چاه فاضلاب شما از بین برود بهتر است از پمپ لجن کش استفاده کنید و اگر می خواهید تخلیه کامل چاه را انجام دهید بهتر است از تانکر مکنده یا تانکر 10000 لیتری استفاده کنید با این روش چیزی درون چاه شما باقی نخواهد ماند.

همه می دانند که پر شدن چاه فاضلاب یا سرویس های بهداشتی تا به حد ی تواند برای ساکنین یک ساختمان دردسر ساز باشد. پر شدن چاه فاضلاب شما باعث بالا زدن آب چاه می شود. این مساله می تواند باعث انتشار بوی نامطبوع در ساختمان شما شود. همچنین زدن آب فاضلاب به بالا می تواند سلامت و بهداشت ساکنان را تهدید کند و امکان دارد با توجه به آلودگی چاه فاضلاب به بسیاری از بیماری های باکتری و انگی دچار شوند. برای همین پیشنهاد می شود تخلیه چاه را قبل از پر شدن چاه به کمک روش های مختلف تخلیه چاه انجام دهید.

مطالب پیشنهادی:

لوله بازکنی تخصصی در تهران

تخلیه چاه تخصصی شبانه روزی

روش های مختف تخلیه چاه - تخلیه چاه

عمق چاه در تخلیه چاه

از نکات مهم که باید در زمان خلیه چاه به آن توجه داشته باشید عمق چاه شما می باشد. در تمام نقاط مختلف عمق چاه یکسان نمی باشد و برای هر ساختمانی همق چاه می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل زمان پر شدن چاه فاضلاب می تواند متفاوت باشد. هر چقدر عمق چاه شما بیشتر باشد زمان پر شدن چاه طولانی تر خواهد بود. در هر شهری بافت خاک آن با شهر دیگر متفاوت می باشد. بافت خاک به میزان جذب آب با یک دیگر متفاوت می باشد.

در مناطقی که کوهستانی می باشد میزان چذب آب پایین می باشد و زمان پر شدن چاه سریع تر خواهد بود اما مناطقی که قدرت جذب بالایی دارند گاها تا 10 سال نیاز به تخلیه چاه نخواهند داشت البته از 10 سال با توجه به عمر چاه نیز محاسبه می شود یعنی عمر چاه هر چقدر بالا باشد شما نیاز به تخلیه چاه بیشتری خواهید داشت. شما با توجه به روش های مختلف تخلیه چاه می توانید تخلیه چاه موثرتری داشته باشید.

تخلیه چاه با روش های نوین به کمک پدیده سرویس

اگر می خواهید تخلیه چاه فاضلاب شما به کمک ابزارهای نوین و پیشرفته انجام شود می توانید با شرکت پدیده سرویس در تماس باشید. شرکت ما به کمک نیروهای با تجربه و کاردان مشکلات چاه فاضلاب شما را برطرف می کند. اگر می خواهید تخلیه چاه شما به طور اصولی انجام شود با ما در تماس باشید. شرکت ما در تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی حتی  در ایام تعطیل به شما خدمات ارائه می دهد. برای دریافت خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی و… با ما در تماس باشید.

One thought on “روش های مختلف تخلیه چاه”

  1. این روش ها رو باید خودتون انجام بدین حتما ما این تجهیزات رو نداریم اگه مشکی برای چاه خونه پیش اومد حتما تماس میگریم با شما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *