thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

دقت در انتخاب شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه

دقت در انتخاب شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه

دقت در انتخاب شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه
7 جولای

دقت در انتخاب شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه

دقت در انتخاب شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه مهم است !

دقت در انتخاب شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه ،  با بیشتر شدن جمعیت شهر ها بطور عادی مشاغل نیز بیشتر می شوند.

در شهر های تهران و کرج نیز با پیشرفت جمعیت ، افراد زیادی شغل تخلیه چاه را برگزیده اند. اما متاسفانه گروهی از آنها بدون داشتن تخصص کافی در این زمینه در حال ارائه خدمات تخلیه چاه هستند.

دقت در انتخاب شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه

چرا باید در انتخاب شرکت لوله بازکنی دقت کنیم؟

استفاده از این شرکت های تقلبی که از تجهیزات کافی نیز برخود دار نیستند ، شاید باعث شود در دوران کوتاهی احساس حل مشکل کنید اما با گذشت زمان کمی دوباره برایتان مشکل درست می شود و باعث می شود تمامی هزینه ها و وقتی را که صرف تخلیه چاه کرده اید از بین برود.

به این نکته هم توجه کنید که تخلیه چاه اگر چه کاری آسان بنظر می آید اما مشکل های خاص خود را داشته و کوچکترین نابلدی افراد آن می تواند سبب بروز مشکلات دیگری بشود.

خطرات احتمالی انتخاب اشتباه شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه 

تخریب ساختمان ناشی از عدم تخصص لوله بازکنی  ، نکته مهم در بکارگیری شرکت های خدماتی این است که حتما باید از جمله شرکت های معتبر در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه باشند.

اهمیت این موضوع از این جهت است که شیادان زیادی در لباس لوله بازکنی در شهر ها فعالیت میکنند که علاوه بر سرکسیه کردن مردم خساراتی را نیز به لوله کسی ساختمان وارد میکنند.

این افراد بدون آگاهی و تجربه برای یک مشکل ساده از محلول های اسیدی استفاده میکنند که باعث خوردگی لوله میشود و پس از مدتی شکستگی لوله و نشت آب را به همراه خواهد داشت. پس هنگام تماس با شرکت های لوله بازکنی از اعتبار آن ها اطمینان حاصل نمایید.

دقت در انتخاب شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه

ویژگی شرکت مناسب برای تخلیه چاه و لوله بازکنی

نکته مهم هنگام تماس با شرکتهای لوله بازکنی توجه به مجاز بودن آن میباشد . استفاده از محلولهای شیمیایی جهت رفع گرفتگی لوله ممنوع است لذا همین نکته میتواند شما را در شناسایی لوله بازکنی مجاز کمک کند زیرا شرکتهای مجاز از محلولها استفاده نمیکند و تنها کلاهبرداران لوله بازکنی هستند که با یک گالن محلول وارد منزل شما میشوند.

نکته دیگر توجه به شهرت شرکت مورد نظر است. شرکت های معتبر و مجاز لوله بازکنی معمولا برای خود دفتر کار و سایت اینترنتی دارند و همین باعث شناسایی شرکت مجاز از غیرمجاز می شود.

نکته دیگر استفاده از دستگاه های لوله بازکنی توسط شرکتها میباشد. شرکتهای معتبر و مجاز از دستگاه های مخصوص و پیشرفته جهت کار استفاده میکنند اما لوله بازکنی های غیرمجاز معمولا با دریل و فنر لوله بازکنی بهمراه خود جهت لوله بازکنی وارد ساختمان میشوند و روش کار آن ها نیز ناشیانه و غیر حرفه ای میباشد.

مطلب بیشتر : لوله بازکنی تخلیه چاه شهر تهران

دقت در انتخاب شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه

هزینه ی دریافتی برای لوله بازکنی را در نظر داشته باشید ! 

در نهایت چیزی که از همه مهم تر است دستمزد لوله بازکنی است زیرا کلاهبرداران همیشه هزینه گزاف را از مشتری ها میخواهند و این شرکتهای مجاز هستند که طبق تعرفه اتحادیه هزینه دریافت میکنند. پس اگر لوله بازکنی قیمت مناسبی را ارائه داد بدانید قطعا کلاهبردار نیست. برای دریافت تعرفه و هزینه لوله بازکنی و تخلیه چاه میتوانید از شرکت های معتبر تعرفه را دریافت کنید.

تعیین قیمت لوله بازکنی چگونه انجام می شود؟

قیمت لوله بازکنی تابع نوع گرفتگی لوله ، نکته دیگر که در قیمت لوله بازکنی موثر است مقدار گرفتگی است. در بعضی موارد گرفتگی ها ساده هستند و براحتی باز میشوند اما بعضا مشاهده شده که گرفتگی سخت بوده و تکنسین لوله بازکنی ساعت ها تلاش کرده که گرفتگی را باز کند که در این صورت قیمت ها متفاوت خواهد بود.

همچنین در بعضی موارد گرفتگی لوله فاضلاب در عمق لوله میباشد که سرویس کار باید از فنر های بلند برای این کار استفاده کند که این هم باعث افزایش قیمت لوله بازکنی خواهد شد.

عامل دیگر موثر در قیمت لوله بازکنی نوع گرفتگی و روش رفع گرفتگی میباشد. در مواردی گرفتگی ها با یک فنر دستی نیز رفع میشوند و لوله بازکن زحمت زیادی را متحمل نمیشود.

اما در مواردی رفع گرفتگی تنها با استفاده از ژنراتور و پمپ تراکم هوا ممکن است و لوله بازکنی باید تلاش و زحمت زیادی را صرف رفع گرفتگی لوله نماید که در این صورت هزینه کمی بالا تر از حالت عادی خواهد بود که طبیعی هم میباشد و البته بصورت توافقی تعیین میشود و نرخ مطلقی ندارد.

دقت در انتخاب شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه

بهترین شرکت را برای لوله بازکنی انتخاب کنید!

همچنین تعرفه شرکت های معتبر و دارای تجهیزات پیشرفته بیشتر از شرکت های عادی است. آن کجا که شرکت لوله بازکنی دارای دفتری مناسب و چند شماره تلفن به همراه چندین سرویس کار و تکنسین باشد و آن کجا که یک سرویس کار به تنهایی شماره تلفن اعتباری خود را به مشتریها بدهد و با موتور به مناطق اعزام شود.

مشخص است که این دو با یکدیگر تفاوت دارد و در نهایت نیز در تعیین نرخ لوله بازکنی موثر هستند. همچنین مهارت و تجربه سرویس کاران نیز تاثیر زیادی دارد که البته در خصوص شرکت های بزرگ و معتبر این موضوع تایید شده است.

در نهایت لازم است این تذکر داده شود که برای درخواست لوله بازکنی تنها با شرکت معتبر لوله بازکنی پدیده سرویس تماس بگیرید و قبل از اعزام تکنسین از نرخ لوله بازکنی شرکت مورد نظر اطلاع پیدا کنید تا در عمل انجام شده قرار نگیرید. همچنین هنگام تماس باید از تخصص و تجربه لوله بازکنی ها نیز اطلاع داشته باشید و البته بهتر است از قیمت دیگر شرکت ها نیز مطلع باشید تا کسی سر شما کلاه نگذارد.

One thought on “دقت در انتخاب شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *