thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

دستگاه لوله بازکنی چیست؟

دستگاه لوله بازکنی چیست؟

دستگاه لوله بازکنی چیست؟
1 ژانویه

دستگاه لوله بازکنی چیست؟

لوله بازکنی چیست؟

دستگاه لوله باز کنی چیست؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که لوله های فاضلاب شما دچار گرفتگی شود و شما را مجبور کرده باشد گرفتگی آن را رفع نمایید. اما شاید این سوال پیش آید که چگونه این کار را انجام دهیم؟ با چه ابزاری این کار را انجام دهم؟ شما می توانید برای باز کردن لوله های خود خود از راه های زیادی استفاده کنید مثل لوله بازکن خانگی، لوله باز کن اسیدی، مایع لوله بازکنی، دستگاه لوله بازکنی و…

شما با هر یک از موارد بالا می توانید لوله خود را باز کنید اما اگر گرفتگی لوله شما شدید بود این مواد کار ساز نیست.

دستگاه لوله بازکنی چیست؟

شما وقتی لوله ی خود می گیرد چه کاری انجام می دهید؟ آیا می دانید دستگاه لوله بازکنی چیست؟

از مواد لوله بازکنی و اسید لوله بازکنی زمانی استفاده می شود که گرفتگی لوله کم است مثل گرفتگی هایی که علت آن وجود مواد زائد، مو، چربی و… می باشد اما اگر علت گرفتگی خاک یا رسوبات فاضلابی باشد و با گذشت زمان زیادی این گرفتگی شدید تر شده باشد دیگر با این مواد لوله بازکنی کار ما راه نخواهد افتاد. شما باید از ابزاری استفاده نمایید که گرفتگی لوله های سخت فاضلاب را به راحتی از بین ببرد.

دستگاه لوله بازکنی چگونه کار می کند؟

قبل از ساخت دستگاه های لوله بازکنی عموم مردم و همچنین شرکت های لوله بازکنی از فنر برای باز کردن لوله های فاضلاب استفاده می کردند. به این صورت که فنر لوله بازکنی را به سر دریل بسته و با آن اقدام به باز کردن لوله ها می نمودند. اشکال اصلی این کار سرعت بالای دریل بود و باعث می شد فنر با سرعت بالا به دیواره ها برخورد کند. با ساخت دستگاه لوله بازکنی این مشکل حل شد. دستگاه لوله بازکنی کار را راحت کرد و لوله بازکنی را به راحتی انجام می دهد.

مطالب پیشنهادی:

روش های لوله بازکنی

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل

ساختار لوله بازکنی

اگر شما هم فهمیدید که دستگاه لوله بازکنی چیست باید این را هم فهمیده باشید که از دستگاه لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی های شدید استفاده می شود. به دلیل ساختار دستگاه لوله بازکنی کار برای افراد به راحتی انجام می شود. دستگاه لوله بازکنی از فنر و موتور تشکیل شده است. موتور نیروی حرکتی لوله بازکنی را تامین می کند علت استفاده از فنر انعطاف پذیر بودن فنر می باشد که کار را بسیار آسان کرده است.

- پدیده سرویس دستگاه لوله بازکنی چیست؟

فواید دستگاه لوله بازکنی

اگر بخواهیم از فواید دستگاه لوله بازکنی بگوییم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. دستگاه لوله بازکنی کوچک و قابل حمل است.
  2. از برق شهری برای روشن کردن دستگاه استفاده می شود.
  3. گرفتگی های سخت را با سرعت بالا به راحتی انجام می دهد.
  4. سر فنر های مختلف دارد.
  5. فنرهای بلند برای لوله های طولانی دارد.
  6. محفظه جمع کننده فنر
  7. سرعت بالا در باز کردن لوله
  8. مناسب برای شرکت های لوله بازکنی

روش کار دستگاه لوله بازکنی

برای شروع کار دستگاه لوله باز کنی باید ابتدا آن را به برق متصل کنید و سپس فنر مناسب را به به سر فنر دستگاه متصل کرده و بعد فنر دستگاه لوله بازکنی را با آرامی تمام از محفظه ی مخصوص فنر که بر روی دستگاه لوله بازکنی وصل است خارج می کنیم و آن را وارد لوله فاضلابی که گرفته است می کنیم. باید آنقدر فنر را به داخل لوله هدایت می کنیم تا به محل گرفتگی لوله برسیم سپس دستگاه لوله بازکنی را روشن کرده تا موتور دستگاه شروع به کار کردن کند و حالا دستگاه لوله باکنی گرفتگی لوله را برطرف می کند.

مطالب پیشنهادی:

لوله بازکنی با دستگاه های مختلف

تخلیه چاه و دلایل پر شدن آن

نکاتی درباره دستگاه لوله بازکنی

برای این که بهترین نتیجه را از دستگاه لوله بازکنی بگیرید پیشنهاد می کنم به نکات زیر توجه کنید:

بهتر است با دقت و به آرامی دستگاه لوله بازکنی را به داخل لوله فشار دهید علت این کار این است که فنر بیشتر وارد لوله فاضلاب بشود و به راحتی تمام گرفتگی ها رفع شود، بعد باز کردن گرفتگی لوله باید فنر را در لوله خارج کرده و در محل مخصوصی که روی دستگاه لوله بازکنی وجود دارد جمع کنید. بعد باز کردن گرفتگی لوله مقداری آب داخل لوله های خود بریزید تا مواد زائد به داخل چاه ریخته شود تا دوباره باعث گرفتگی لوله نشود.

انواع فنر لوله بازکنی

در حال حاضر دو فنر برای لوله بازکنی داریم:

  1. فنر لوله باز کنی دستی
  2. دستگاه لوله بازکنی

در بین تمام روش های لوله بازکنی که وجود دارد بیشتر افراد از فنر برای باز کردن لوله های خود استفاده می کنند و دلیل آن قدرت بالای فنر در باز کردن لوله ی فاضلاب است.

نوک فنر لوله بازکنی 100 سانتی متر است و از جنس فولاد می باشد.

چگونه بهترین شرکت لوله بازکنی را تشخیص دهیم؟

می توان دلایل زیادی آورد که چرا باید بهترین شرکت لوله بازکنی را انتخاب کنیم. اگر با شرکتی تماس گرفتید آمدند و کار را انجام دادند اما وسط کار خود به اشتباه زدند و لوله ی شما شکستند چه کسی باید پاسخ گو باشد. باید از شرکتی کمک بگیرید که دارای نیروی متخصص در این زمینه ی کاری هستتند.

دستگاه لوله باز کنی چیست؟ شرکت پدیده سرویس

شاخصه های لارم برای پیدا کردن شرکت لوله بازکنی مناس

  1. سبک تبلیغاتی که انجام می دهند.
  2.  تیم مشاوره و پشتیبانی داشته باشند.
  3. از مهارت لازم در زمینه ی لوله بازکنی داشته باشند.
  4.  مجهز به ابزار های مخصوص لوله بازکنی باشند.
  5.  سرعت لازم برای خدمات رسانی را داشته باشند.
  6.  هزینه را بر اساس نرخی که اتحادیه در نامه ای به آن ها ارسال کرده است حساب کنند.

شرکت پدیده سرویس

اگر شما هم به دنبال شرکت لوله بازکنی می گردید که دارای نیروی متخصص در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه باشد، دارای تجهیزات پیشرفته در بر طرف کردن مشکل شما باشد، در سریعترین زمان کار شما را انجام دهند پیشنهاد ما به شما پدیده سرویس می باشد. پدیده سرویس خدمات خود را به صورت شبانه روزی در تمام نقاط تهران ارائه می دهد فقط کافیست تماس بگیرید تا با قیمت مناسب کار شما را انجام دهند.

One thought on “دستگاه لوله بازکنی چیست؟”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *