thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

خدمات لوله بازکنی تخصصی

خدمات لوله بازکنی تخصصی

خدمات لوله بازکنی تخصصی
2 فوریه

خدمات لوله بازکنی تخصصی

خدمات لوله بازکنی تخصصی

هرکسی حداقل یکبار تجربه بوی نامطبوع فاضلاب ناشی از پرشدن یا گرفتگی لوله فاضلاب را داشته است. زمانیکه در خانه با بوی بد فاضلاب روبرو میشوید اولین احتمال گرفتن لوله و نیاز به خدمات لوله بازکنی تخصصی است. نخستین کاری که باید انجام دهید این است که از آب استفاده نکنید و تلاش در بازکردن راه آب با ریختن آب نداشته باشید.

زیرا این کار باعث افزایش آلودگی محیط و افزایش بوی نامطبوع فاضلاب خواهد شد. همچنین کار تخلیه و لوله بازکنی را نیز دشوار میکند. ممکن است گرفتگی لوله فاضلاب ناشی از گیر کردن یک شی یا ضایعات دیگر در مسیر لوله باشد.

مسیر لوله را میتوان با خدمات لوله بازکنی یا لایروبی لوله باز کرد. نیروی متخصص با تشخیص علت گرفتکی لوله باید روش بازکردن انرا به وسیله محلول یا دستگاه پیدا کند. ممکن است چاه پر شده باشد و نیاز به لایروبی پیدا کرده باشد. تشخیص این مسئله از عهده شما خارج است و باید با شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید.

روش های لوله بازکنی تخصصی

برای بازکردن مسیر لوله راه حل های زیادی وجود دارد. اما لازم است در وهله اول لازم است بدانید این کار باید توسط فرد متخصص انجام گیرد. هرگز خودتان اقدام به بازکردن لوله ها نکنید. زیرا ممکن است صدمات جبران ناپذیری به لوله و راه فاضلاب وارد شود.

ابتدا لازم است تا برای رفع انسداد لوله از پمپ شروع کرد. فرد متخصص برای بازکردن لوله فاضلاب اقدام به زدن پمپ میکند تا راه آب باز شود. این کار بهتر است تا زمان بازشدن لوله ادامه یاید. اما در گرفتگی های شدید این روش پاسخگو نیست.

پس باید به سراغ دستگاه تراکم هوا رفت. روش کار با این دستگاه به این شرح است که با جمع کردن هوا در مخزن خود و خارج کردن آن با فشار میتوان مسیر لوله ها را باز کرد. استفاده از دستگاه تراکم هوا با صدا همراه است و اگر ساکن اپارتمان هستید حتما همسایگان را در جریان این مسئله قرار دهید.

آخرین روش برای بازکردن لوله فاضلاب استفاده از دستگاه فنرزنی است. دستگاه فنر لوله بازکنی قدرت بالایی در بازکردن راه فاضلاب دارد و پرکاربردترین روش برای این کار است. برای بازکردن لوله سرویس بهداشتی از دستگاه تراکم هوا استفاده میشود. اما بهترین روش برای سایر گرفتگی ها استفاده از فنر لوله بازکنی است.

مطالب پربازدید :

تخلیه چاه با تانکر مکنده

روش های مختلف تخلیه چاه

خدمات لوله بازکنی تخصصی پدیده سرویس

چه زمانی به خدمات لوله بازکنی نیاز داریم؟

اگر در خانه متوجه بوی بد فاضلاب شدید یا ناگهان هجوم حشرات موذی به خانه شما زیاد شده است. این مشکلات میتواند ناشی از گرفتگی فاضلاب باشد. بالازدن فاضلاب یا کند شدن جریان خروج آب از آبراه نشانه خراب شدن یا مسدود شدن لوله ها و یا پرشدن چاه فاضلاب است.

زمانیکه با این نشانه ها رویرو میشوید شاید اقدام به کارهایی کنید که به طور موقت مشکل را حل کنند. مانند استفاده از محلول لوله بازکنی یا زدن پمپ دستی برای بازشدن راه آب. اما این راهکارها موقتی است و هرگز مشکل را به صورت دائمی حل نخواهد کرد.

راه حل دائمی و مطمئن برای این مشکل کمک گرفتن از خدمات لوله بازکنی تخصصی است. استفاده از محلول لوله بازکنی و اسید ها جرم های لوله را در خود حل میکند و مسیر لوله را باز مینماید. اما در استفاده از آنها نباید افراط کرد. زیرا ممکن است در گلوگاه لوله گیر کند و به لوله ها آسیب برساند. بهتر است با کمک نیروی خدمات لوله بازکنی این مشکل را یکبار برای همیشه حل کنید.

دلایل گرفتگی لوله میتواند چسبیدن چربی ها ناشی از شست و شوی ظروف در راه آب ظرف شویی باشد. چربی ها به دیواره لوله میچسبد و به مرور سفت میشود. در نتیجه لوله ها مسدود شده و نیاز به لوله بازکنی خواهد داشت.

افتادن اشیاء خارجی مانند صابون یا تفاله های چای و مو به درون لوله به مرور مسیر آب را میبندد. در چنین مواقعی آب به دشواری از لوله رد میشود یا حتی بالا میزند. پس شما با بوی بد فاضلاب و دشواری استفاده از سینک یا سرویس بهداشتی روبرو خواهید شد.

مطالب پربازدید :

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

نشتی لوله فاضلاب و لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده سرویس

لوله بازکنی با استفاده از فنر برقی

بهترین و کارآمد ترین روش برای لوله بازکنی استفاده از فنر برقی می باشد. تشخیص استفاده از این دستگاه به عهده نیروی خدمات لوله بازکنی تخصصی است. روش کار به این صورت است که ابتدا :

– محل گرفتگی باید بررسی شود تا علت گرفتگی مشخص گردد.

– با توجه به علت گرفتگی، فنر مخصوص برای کار انتخاب میشود و به دستگاه لوله بازکنی متصل خواهد شد.

– دستگاه به برق وصل میشود و سپس فنر آرام داخل محل گرفتگی وارد میشود. تا جایی فنر را داخل لوله میکنیم که به محل انسداد برسد و دیگر امکان پیشروی وجود نداشته باشد.

– حالا دستگاه را روشن میکنیم تا با چرخش فنر مشکل گرفتگی لوله حل شود. این مرحله بسیار حساس است. اگر نیروی خدمات لوله بازکنی در این زمینه ماهر نباشد ممکن است به لوله فاضلاب آسیب وارد کند.

– در پایان کار لازم است تا محل انجام عملیات لوله بازکنی به دقت تمیز شود.

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران 

نیاز به خدمات لوله بازکنی ممکن است برای ساختمانی پیش بیاید. حساسیت این مشکل زیاد است و باید به صورت فوری اقدام به حل آن نمایید. به این منظور خدمات لوله بازکنی تخصصی به صورت شبانه روزی توسط شرکت پدیده سرویس ارائه میگردد. در هر نقطه از تهران که هستید با یک تماس میتوانید از خدمات تخلیه چاه، حفرچاه و رفع نم و … توسط پرسنل ما بهره مند شوید. برای تماس میتوانید از طریق لینک درج شده در پایین صفحه اقدام نمائید.

2 thoughts on “خدمات لوله بازکنی تخصصی”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *