thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

تخلیه چاه

تخلیه چاه

تخلیه چاه

تخلیه چاه

فرآیند تخلیه چاه به معنای زدودن چاه از هرگونه لجن ، جامدات و مواد دیگر می گویند. علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و انجام تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله ها وارد فاضلاب شدند.

گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم در برابر آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه و گرفتگی بوجود می آید.

علائم احتیاج به تخلیه چاه چیست؟

دیرکرد در انجام تخلیه چاه باعث سر ریز شدن چاه میشود و از علائم پرشدن چاه فاضلاب می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان، بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت ، باز نشدن توالت ، وجود حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان و …. اشاره کرد.

علاوه بر موارد بالا که نشان دهنده ی نیاز به تخلیه چاه است به نوع خاک زمین که در زمین های غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک بوجود می آید که به علت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، مادر چاه در زمانی مشخص پر می شود. در زمین های شنی ، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است .

هر چاهی بعد از گذشت چند سال نیاز مبرم به بازدید حرفه ای دارد تا از خطرات احتمالی پیشگیری شود و هزینه های بعدی و شاید جبران نا پذیر به حداقل برسد به همین دلیل شرکت پدیده سرویس به شما پیشنهاد می کند که با ما تماس بگیرید تا ما چاه را بررسی کرده و اگر احتیاج به تخلیه چاه اصولی بود انجام دهیم.

دلیل سرازیر شدن چاه ها چیست؟

غالبا برای طوقه چینی سر چاه ، از ۱ متری میله چاه طاقچه ای ایجاد می کنند و از همان جا آجر ها را با سیمان روی هم می چیند و در هر ردیف مقداری آن را تنگ می کنند تا در نهایت کاملا درب چاه بسته شود. حال اگر آب زمان طولانی زیر این طوقه بماند باعث سست شدن و در نهایت ریختن خاک زیر طوقه شده و طوقه یک دفعه درون چاه فرو خواهد رفت و هر چه روی چاه باشد به درون آن می افتد.

خدمات پدیده سرویس در زمینه ی تخلیه چاه چیست؟

👈 تخلیه مکانیزه چاه کاملا تضمینی به کمک پمپ های لجن کش قدرتمند در اسرع وقت

👈 تخلیه چاه با ماشین های مکنده با تخریب حداقلی درب چاه
👈 لایروبی چاه و کف تراشی توسط نیروی انسانی مجرب
👈 تشخیص دقیق محل درب چاه با دستگاه
👈 تخلیه سپتینگ های لجن گیر و چربی گیر و منحول و لایروبی سپتیک
👈 طوقه چینی و کول گذاری میله ی چاه و جلوگیری از ریزش دیوارهای چاه فاضلاب

خدمات تخلیه چاه پدیده سرویس به صورت شبانه روزی در شمال ، شرق ، غرب و جنوب تهران با مجرب ترین کارشناسان در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام می شود که باعث شده مشتریان ما رضایت کامل داشته باشند.

چرا برای تخلیه چاه باید ما را انتخاب کنید ؟

یکی از مشکلاتی که در زندگی کم و بیش برای ما اتفاق افتاده است و حداقل یک بار با آن مواجه شده ایم پر شدن چاه فاضلاب بوده است که در این موقعیت باید به افراد متخصص که در این زمینه تبحر خاصی دارند اعتماد کنیم البته باید در انتخاب شرکت تخلیه چاه مورد نظر دقت زیاد انجام دهید تا دیگر نخواهید هزینه های بیشتری بپردازید.

رها شدن از دست مشکلات ناشی از پر شدن چاه فاضلاب یکی از کارهای است که باید توسط افرادی که در زمینه تخلیه چاه مهارت دارند انجام شود اگر این کار توسط افرادی انجام شود که مهارت کافی ندارند ممکن است باعث ریزش دهانه چاه شده و  به مسدود شدن منتهی شود.

بهترین راه حل  برای رهایی از بوی بد و تخلیه چاه تماس با شرکت پدیده سرویس و استفاده از خدمات ما میباشد. کار را به کاردان بسپارید و برای تخلیه چاه مدارس  ، ادارات و منازل خود با شرکت ما تماس گرفته تا در اسرع وقت و با سرعت اجرایی بالا مشکلتان را حل کنیم.

تخلیه چاه پدیده سرویس با کامل ترین تجهیزات و ابزار مناسب جهت تخلیه چاه مکانیزه آماده سرویس دهی به شما همشهریان عزیز در تهران و حومه میباشد.