thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

بهترین روش های تخلیه چاه

بهترین روش های تخلیه چاه

بهترین-روش-های-تخلیه-چاه
12 دسامبر

بهترین روش های تخلیه چاه

بهترین روش های تخلیه چاه

بهترین روش های تخلیه چاه زیاد هستند حالا این که شما می خواهید کدام روش تخلیه چاه را انتخاب کنید به خود شما بستگی دارد

از بهترین روش های تخلیه چاه می توان تلبمه دستی، دیلم، پمپ و دستگاه تراکم هوا را نام برد.

برای این که بدانید چگونه می توان از بهترین روش ها تخلیه چاه استفاده کرد مطلب زیر را مطالعه کنید.

استفاده از تلمبه دستی در تخلیه چاه

یکی از روش هایی که از قدیم در خانواده ها مرسوم بوده می توان به تخلیه چاه توسط تلمبه دستی اشاره کرد. قبل از این که از تلمبه استفاده کنید باید آن را مقداری گرم کنید اگر گرم نکنید تلمبه آن کارایی که لازم دارید را به درستی انجام نمی دهد. تلمبه دستی خود را برای تخلیه چاه  به کاسه توالت یا ظرفشویی خود بچسبانید به طوری که تمام دور کاسه به وسیله تلبمه پوشیده شده باشد تلمبه را فشار دهید و بالا بکشید شما این کار را باید تا زمانی که تخلیه چاه به طور کامل انجام شود ادامه دهید.

استفاده از دیلم در تخلیه چاه

در این روش دیلم را می توانید با روش مارپیچی به پایین هدایت کنید انقدر بچرخانید تا جایی که نچرخد هر جا که دیگر نچرخید بدانید که به قسمتی که چاه در آن جا گرفته است رسیده اید و باید تخلیه چاه را انجام دهید.دیلم را فشار دهید و اگر داخل نرفت بیرون بکشید خواهید دید که چیزهایی به انتهای دیلم چسبیده است در این صورت یا گرفتگی چاه شما برطرف شده است یا با چند بار تلمبه زدن تخلیه چاه به صورت کامل انجام شده است.

استفاده از پمپ برای تخلیه چاه

استفاده از پمپ از روش های معمول تخلیه چاه می باشد در این روش شما می توانید آب را داخل چاه بریزید و پمپ زدن را شروع کنید، فشار آبی که وارد سیفون می شود باعث باز شدن چاه شما می شود. پمپ زدن را تا زمانی ادامه دهید که چاه باز شود.

استفاده از دستگاه تراکم هوا برای تخلیه چاه

این روش بیشتر برای گرفتی های کوچک و ساده پیشنهاد می شود این دستگاه برای هر نوع گرفتگی های مختلف چاه استفاده می شود.از دستگاه تراکم هوا برای تخلیه چاه استفاده می شود اما این دستگاه دارای سر و صدای زیای می باشد.

استفاده از فنر چاه باز کن در تخلیه چاه

از فنر چاه باز کن برای تخلیه چاه استفاده کنید. از بهترین روش های تخلیه چاه می توان به فنر چاه باز کن اشاره کرد زمانی که چیزی در داخل چاه فاضلاب گیر کرده باشد از فنر برای در آوردن آن استفاده می کنیم.

بهترین-روش-های-تخلیه-چاه1

دلایل پر شدن چاه

برایتان پیش آمده که چاه شما هم پر شود؟ به نظر شما بهترین روش برای تخلیه چاه چیست؟

قبل از این که به این فکر کنیم که بهترین روش برای تخلیه چاه چیست بهتر است بدانیم که چه دلایلی وجود دارد که باعث پر شدن چاه فاضلاب ما می شود.

از دلایل آشکار پر شدن چاه فاضلاب جامداتی است که در داخل لوله ها فاضلاب جریان دارد. اگر بخواهیم برای این مواد جامد مثال بزنیم مو، مواد پلاستیکی و چربی و… را می توان نام برد. این ها در گوشه ای از لوله جمع شوند جلوی راه آب را می گیرند و نتیجه ی آن جلوگیری از ورود آب به چاه های فاضلاب می شود.

علائم پر شدن چاه

از علائمی که ما را مجبور به تخلیه چاه می کند می توان به بوی بد، بالا آمدن آب توالت، وجود حشرات در ساختمان و… نام برد. در زمین های شنی خطر پر شدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی می باشد دلیل آن هم کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری می باشد.

یکی از روش هایی که می توان از خطر پر شدن چاه جلوگیری کرد، در زمستان برای شستشو ی ظروف روغنی از آب گرم استفاده کنید اگر بخواهید از آب سرد برای شستشوی ظروف خود استفاده کنید روغن درون لوله ها یخ می زند و از ورود آب به درون چاه جلوگیری می کند.

بیشتر مواقع به چشم خود دیده اید که آب ظرفشویی یا دستشویی شما به درستی پایین نمی رود البته در خانه های قدیمی این اتفاق بیشتر پیش می آید شما می توانید از مواد بازکننده لوله استفاده کنید اما این مواد هم به مرور زمان باعث دردسر شما خواهند شد.

دلیلش هم این است که به مرور زمان این مواد باعث از بین رفتن لوله های شما می شود بهترین روش برای باز کردن لوله استفاده از فنر زنی صنعتی است که بهتر است از متخصص این کار بخواهید این کار را  برای انجام دهد پیشنهاد ما به شما پدیده سرویس است.

ساختار چاه فاضلاب

برای درک بهتر روش های تخلیه چاه باید ساختار چاه فاضلاب را بشناسیم سوال پیش می آید که چرا باید ساختار چاه فاضلاب خود را بشناسیم؟

ساختار چاه فاضلاب و رعایت نکات مربوط به تخلیه چاه به شما کمک می کند روش های حفر چاه استندارد را بهتر بشناسید.

ساختار فاضلاب را می توان به بخش های زیر تقسیم کرد:

1- میله چله

2- گلدان دهانه چاه

3- طوقه چاه

4- انبار چاه

5- دال بتونی چاه

میله چاه:

از بخش های یک چاه می توان به میله چاه اشاره کرد برای تعیین طول میله چاه باید اول محل حفر چاه را مشخص نماییم. حداقل عمقی که می توان برای حفر میله چاه در نظر گرفت 12 متر است اما می توان گفت که عواملی همچون محل حفر چاه،ارتفاع انباره بر عمق ملیه چاه اثر دارد.

انبارچاه:

انبار چاه را اینگونه می توان تعریف کرد به تونل هایی در پایین چاه حفر می شوند انبار چاه می گویند.

طوقه چاه:

از طوقه چاه برای جمع کردن دهانه چاه استفاده می شود که با آجر چینی دهانه چاه را جمع می کنند.آجر چینی به صورت مخروطی یا پله ای انجام می شود، برای این که از نشست طوقه جلوگیری شود بهتر از ملات مقاوم استفاده کنید

مطالب پیشنهادی:

تخلیه چاه فاضلاب و ترمیم آن

عوامل ضرورت تخلیه چاه چیست؟

بهترین روش های تخلیه چاه-0212289322

خدمات تخلیه چاه را در چه مکان هایی می توان انجام داد؟

شاید برای شما هم سوال پیش آید که خدمات تخلیه چاه را می توان در چه مکان هایی انجام داد.

ارائه خدمات تخلیه چاه در ساختمان های مسکونی، فاضلاب رستوران ها، فاضلاب مدارس، فاضلاب مراکز تجاری، ادرات و… می توانید انجام دهید اگر می خواهید که تخلیه چاه شما به صورت اصولی انجام شود با پدیده سرویس تماس بگیرید تا نیروهای متخصص خود را به محل مورنظر شما بفرستد.

تخلیه چاه اصولی را از ما بخواهید

تخلیه چاه  و لوله بازکنی یک کار کاملا تخصصی می باشد و کسی که کار تخلیه چاه را انجام می دهد باید باتجربه و در کار خود تخصص داشته باشد اگر در کار خود تخصص کافی را نداتشه باشد امکان این که در هنگام تخلیه چاه لوله شما بشکند یا چاه ریزش پیدا کند بسیار بالا است.

پدیده سرویس با داشتن نیروی متخصص و تجهیزات مخصوص در امر تخلیه چاه به راحتی چاه های فاضلاب را تخلیه می‌کند.پدیده سرویس در تمام نقاط تهران به صورت 24 ساعت فعالیت می کند، پس اگر برای تخلیه چاه خود به دنبال نیروی متخصص می گردید با پدیده سرویس در تماس باشید.

One thought on “بهترین روش های تخلیه چاه”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *