thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

آشنایی با روش های مختلف لوله بازکنی

آشنایی با روش های مختلف لوله بازکنی

آشنایی با روش های مختلف لوله بازکنی
8 آگوست

آشنایی با روش های مختلف لوله بازکنی

آشنایی با روش های مختلف لوله بازکنی

روش های مختلف لوله بازکنی ،رفع گرفتگی لوله فاضلاب روشهای مختلفی دارد که هر یک از این روشها مخصوص گرفتگی های خاصی می باشد. یعنی هر گرفتگی روش لوله بازکنی خودش را دارد و برای حل مشکل باید از آن روش خاص استفاده کرد.

مطلب بیشتر : 6 روش لوله بازکنی خانگی 

علت گرفتگی لوله و احتیاج به لوله بازکنی چیست؟

گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی رخ می دهد که آشغال و اشیاء اضافی داخل لوله فاضلاب گیر کنند و در سیفون یا خمیدگی های لوله به دام بیافتند و کم کم آن قسمت از لوله محل تجمع مواد زائد شود؛ همین امر باعث می شود حجم زباله های داخل لوله زیاد تر شود و در نهایت رسوبی از آشغال ها در لوله باقی بماند و باعث گرفتگی لوله فاضلاب شود. در این زمان است که فرد تازه متوجه مشکل می شود و می فهمد که لوله فاضلاب گرفته است بنابراین احتیاج به یک تیم متخصص لوله بازکنی می شود تا مشکل گرفتگی لوله را حل کند.

روش های مختلف لوله بازکنی- پدیده سرویس

با شرکت های معتبر لوله بازکنی تماس بگیرید ! 

در هنگام گرفتگی لوله افراد روشهای مختلفی را امتحان می کنند تا بتوانند آن را باز کنند اما در بسیاری از موارد موفق نمی شوند و بدون حل مشکل دست از کار می کشند. با ناراحتی و نگرانی شماره شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه را که قیمت ارزان تری دارد پیدا می کنند و با آنها تماس می گیرند.

اگر شرکت لوله بازکنی که با آن تماس گرفته اید غیر مجاز باشد مشکل شما را دو برابر می کند. این لوله بازکن ها با دریافت هزینه مشکل شما را بصورت موقت حل می کنند و پس از چند روز مجددا لوله فاضلاب خواهد گرفت.  در صورت رفع گرفتگی لوله به صورت تخصصی میتوانید با شرکت های مجاز لوله بازکنی که با اعتبار هستند تماس بگیرید تا مشکل شما را از پایه حل کنند.

تماس با لوله بازکنی پدیده سرویس

چگونگی تشخیص شرکت مجاز لوله بازکنی 

شرکت های لوله بازکنی که تحت نظر اتحادیه باشند و مشکل گرفتگی لوله ی شما را در زمان کوتاه با روش های حرفه ای و استاندارد ، دستمزد ارزان طبق تعرفه لوله بازکنی انجام دهند شرکت های مجاز لوله بازکنی گفته می شود. برای لوله بازکنی فقط با این شرکتها تماس بگیرید تا مشکلتان حل شود.

مطلب پیشنهادی : راه های فهمیدن پر شدن چاه چیست؟

لوله بازکنی با آب جوش

آب جوش یکی از روش های مختلف لوله بازکنی است که کاربردهای فراوانی دارد که در این مورد نیز می توان از آن برای لوله بازکنی استفاده کرد. زیرا آب جوش خاصیت باز کنندگی لوله دارد و می تواند مشکل شما را حل کند.

برای این کار کافیست یک پارچ آب جوش را داخل لوله فاضلاب بریزید تا موثر واقع شود و گرفتگی لوله را رفع نماید. این روش برای رفع گرفتگی های ساده ناشی از روغن، چربی، مو، صابون و … مفید است.

از این روش می توانید برای رفع گرفتگی ظرفشویی و کفشوی حمام استفاده نمایید. همچنین گرفتگی های ایجاد شده در سیفون توالت که ناشی از باقی ماندن فضولات در داخل آن است را نیز می توان با آب جوش رفع کرد. زیرا آب جوش باعث نرم شدن فضولات شده و آنها را به داخل چاه هدایت می کند.

در این روش یک مشکلی وجود دارد که اگر جنس لوله های شما از پلاستیک باشد در برابر آب جوش مقاومتی نشان نمی دهد و ممکن است سوراخ شود ، مشکل شما دو برابر خواهد شد بنابراین برای راحتی کار خودتان میتوانید با شرکت های لوله بازکنی مجاز تماس بگیرید تا بدون دردسر مشکل گرفتگی لوله ی شما را حل کنند.

استفاده از آب جوش لوله بازکنی - پدیده سرویس

استفاده از تلمبه دستی برای لوله بازکنی 

اگر آب جوش برای شما کارساز نبود می توانید از چاه بازکن استفاده کنید. چاه بازکن یا تلمبه دستی که برخی آن را لوله بازکن دستی نیز می گویند وسیله ای ساده و در عین حال مفید است که بسیاری از گرفتگی های ساده و روزمره را رفع می کند. چاه بازکن برای رفع گرفتگی های توالت و کفشوی ها مفید است. همچنین از آن می توان جهت بازکردن گرفتگی ظرفشویی نیز استفاده کرد.

مطلب بیشتر : از اسید های لوله بازکنی دوری کنید 

استفاده از محلول شیمیایی لوله بازکنی 

استفاده از محلول شیمیایی لوله بازکنی یکی از روش های مختلف لوله بازکنی است که خاصیت خورندگی و اسیدی آن باعث رفع گرفتگی لوله می شود. استفاده از این محلول برای رفع گرفتگی های سینک ظرفشویی مفید است. همچنین استفاده از آن جهت بازکردن گرفتگی کفشوی حمام که در اثر ورود مو و .. ایجاد شده باشد نیز مفید است.

اما رفع گرفتگی چاه توالت و گرفتگی هایی از جنس سنگ، خاک، آهن، تیغ، شیشه و … در توان این لوله بازکن نیست. روش کار به این صورت است که مقداری از این محلول شیمیایی را داخل لوله فاضلاب می ریزید و نیم ساعت منتظر می مانید تا خوب اثر کند. سپس آب را باز می کنید تا گرفتگی ها را شسته و با خود ببرد.

لازم به ذکر است که استفاده از این محلول ها در صورتی مفید است که محلول ریخته شده به داخل لوله و محل گرفتگی برسد و در سینک ظرفشویی باقی نماند. اگر سینک پر از آب است ابتدا سعی کنید آب داخل آنها خارج کنید و سپس از محلول کمک بگیرید.

همچنین هنگام استفاده از محلول اسیدی نکات ایمنی لوله بازکنی را رعایت کنید زیرا خاصیت اسیدی این محلول ها برای سلامت انسان مضر است اگر سلامتیتان برایتان اهمیت دارد بهتر است با شرکت های لوله بازکنی تماس بگیرید تا مشکل شما را بدون مشکلی حل کنید.

مطلب پر بازدید : لوله بازکنی و تخلیه چاه سراسر شهر تهران

استفاده از محلول شیمیایی - شرکت پدیده سرویس

تماس با شرکت لوله بازکنی 

روش های مختلف لوله بازکنی آشنا شدید ،  اگر این روش های لوله بازکنی برای شما مفید واقع نشد با شرکت لوله بازکنی پدیده سرویس که به عنوان یک شرکت مجاز شناخته شده است تماس بگیرید تا بتوانید رفع گرفتگی لوله را در کمترین زمان با هزینه ی مناسب انجام دهید.

شرکت لوله بازکنی پدیده سرویس در تمام نقاط تهران خدمات لوله بازکنی ، تخلیه چاه را به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد با کلیک بر روی لینک های زیر بدون اتلاف وقت با پدیده سرویس هر جای تهران که هستید تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *