thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

آیا لوله بازکنی به روش های سنتی صحیح است ؟

آیا لوله بازکنی به روش های سنتی صحیح است ؟

لوله بازکنی به روش های سنتی
10 اکتبر

آیا لوله بازکنی به روش های سنتی صحیح است ؟

آیا لوله بازکنی به روش های سنتی صحیح است ؟

لوله بازکنی به روش های سنتی به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود بهتر است با متخصصین لوله بازکنی تماس بگیرید تا در کمترین زمان لوله بازکنی را انجام دهند.

اما روش های زیر به عنوان روشهای سنتی لوله بازکنی به حساب می آید پس با ما همراه باشید.

مطلب بیشتر : لوله بازکنی و تخلیه چاه در کمترین زمان

روش های رایج لوله بازکنی خانگی چیست؟

استفاده از جوش شیرین، سرکه و آب جوش برای لوله بازکنی

ابتدا مقداری جوش شیرین را درون لوله مسدود شده و پس از 30 دقیقه به اندازه 1 فنجون سرکه صنعتی را داخل لوله بریزید. توجه داشته باشید که در این مرحله حتما درپوش لوله را بگذارید تا از پخش شدن گاز حاصل از این واکنش در هوا جلوگیری شود.

سپس بعد از گذشت 20 دقیقه آب در حال جوش را درون لوله بریزید تا محلول ساخته در سرتاسر لوله ادامه بیابد و تمام لوله را پاکسازی کند. اگر با یکبار انجام دادن این روش گرفتگی لوله فاضلاب برطرف نشد این کار را چند بار دیگر تکرار کنید اگر جنس لوله را ندانید باعث می شود که در لوله سوراخ بزرگی ایجاد شود.

محلول سرکه و نوشابه

طرز تهیه این محلول بسیار آسان بوده فقط کافیست نصف یک لیوان نوشابه را با نصف لیوان سرکه مخلوط نمایید و سپس درون لوله گرفته شده بریزید. توصیه ما به شما عزیزان این است که این روش را آخر شب انجام دهید تا این محلول 1 شب درون لوله باقی بماند و چربی و رسوبات دیواره لوله را بخوبی تمیز نماید.

تهیه محلول نمک و جوش شیرین و آبجوش برای لوله بازکنی خانگی

برای ساخت این محلول کافیست 1/2 فنجان نمک خوراکی را با 1/2 فنجان جوش شیرین ترکیب کنید و آن را داخل لوله فاضلاب مسدود شده بریزید به مدت 30 دقیقه صبر کنید مخلوط در لوله بماند سپس آب در حال جوش را در لوله بریزید این مخلوط با کمترین هزینه و با مواد بسیار ابتدایی ساخته میشود اما در عین حال قوی و موثر است.

اما روش های کاربردی همچون تلمبه پلاستیکی، محلول شیمیایی (جوهر نمک)، فنر دستی نیز جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب و چندین روش دیگر در منزل وجود دارد که میتوانیم از آنها کمک بگیریم.

ساخت محلول آب جوش و مواد شوینده

بهتر است پس از هر بار شستشو در سیتک ظرفشویی و سرویس حمام و توالت مخلوط آبجوش و یک پودر شوینده را به داخل لوله بریزید تا چربی های ناشی از شستشو را تمیز کند و از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری نماید.

مطلب پر بازدید :  لوله بازکنی آشپزخانه و رستوران ها

لوله بازکنی به روش های سنتی-پدیده سرویس 02122893221

🚨 لوله بازکنی خانگی به هیچ وجه توصیه نمی شود 🚨

اگر لوله بازکنی به روش های سنتی  را انجام دهید و نتیجه ای دریافت نکنید باعث خطراتی از جمله : سوراخ شدن لوله ، بدتر شدن گرفتگی لوله ، گرفتگی مداوم لوله.

دلایل خطرات میدانید چیست؟ چون بیشتر ماها آنقدر تجربه نداریم که بخواهیم مثل یک لوله بازکنی ماهر این کار را انجام دهیم ، ما نمیدانیم که جنس لوله چیست ، چگونه باید از وسایل لوله بازکنی یا کدام محلول لوله بازکنی را استفاده کنیم.

لوله بازکنی به روش های سنتی جوابگو نیست ، پس بهتر است با تیم متخصص لوله بازکنی تماس بگیرید تا آن ها با توجه به تجربه و تخصصی که دارند لوله بازکنی را در عرض چند دقیقه بدون اینکه مشکلی برای لوله های منزل شما پیش بیاید انجام دهند. همچنین ممکن است از محلولهایی که برای لوله بازکنی استفاده میکنید به خود شما هم صدمه بزند یعنی اینکه زمانی میخواهید آن را داخل لوله بریزید ممکن است یک قطره از آن به داخل چشم شما بپاشد برای جلوگیری از این خطرات بهتر است با متخصصین لوله بازکنی تماس بگیرید هم اینکه لوله به راحتی آب خوردن باز می شود هم اینکه دیگر صدمه ی به خودتان نمیزنید.

مطلب پیشنهادی : لوله بازکنی وان حمام

لوله بازکنی به روش های سنتی-پدیده سرویس

شرکت های معتبر لوله بازکنی را انتخاب کنید !

شرکت های لوله بازکنی در تهران زیاد است طوری که شما گیج میشوید کدام یکی را انتخاب کنید تا لوله بازکنی را با روش دقیق تخصص بالا انجام دهند و همچنین هزینه ی مناسبی از شما دریافت کنند.

انتخاب یک شرکت لوله بازکنی علاوه بر اینکه هزینه ی مناسب از شما میگیرد باعث می شود که لوله ی منزل شما دیرتر بگیرد اگر متخصص لوله بازکنی کارش را درست انجام دهد و همه ی مواد زائد را از داخل لوله خارج کند دیگر مشکل پیش نمیاید و شما مجبور نمیشوید دوباره به شرکت لوله بازکنی دیگری تماس بگیرید.

بهترین شرکت لوله بازکنی را بهتر است با توجه به تخصص و میزان تجربه ی آن ها انتخاب کنید زیرا تجربه ی آن ها باعث میشود تا لوله بازکنی را مختص به جنس لوله ی منزل شما و نوع گرفتگی آن انجام دهند پس یک شرکت معتبر لوله بازکنی انتخاب کنید تا با بهترین روش لوله بازکنی را انجام دهد.

مطلب پیشنهادی : لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی

لوله بازکنی در تهران را به ما بسپارید ! 

لوله بازکنی به روش های سنتی به هیچ وجه توصبه نمیشود بهتر است برای انجام لوله بازکنی به روش نوین و کاربردی میتوانید پدیده سرویس را انتخاب کنید. پدیده سرویس دارای بهترین کارکنان با تجربه است که برای ارائه خدمات تخلیه چاه ، لوله بازکنی به صورت حرفه ای به شما عزیزان آماده اند.

کارکنان لوله بازکنی و تخلیه چاه در نظر دارند که بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند تا رضایت شما جلب شود ، همچنین از نظر هزینه هم براساس خدماتی که به شما عرضه میشود همانقدر دریافت میکنند.

در هر کدام از مناطق تهران که هستید میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید 👇👇

One thought on “آیا لوله بازکنی به روش های سنتی صحیح است ؟”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *