thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا پدیده سرویس لوله بازکنی بافنر
12 دسامبر

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا 

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا یا فنر دو روش معمول برای رفع گرفتگی لوله است. گرفتگی لوله میتواند در اثر گیرکردن یک جسم حجیم یا انباشته شدن مو و … در لوله اتفاق بیافتد. اگر برای بازکردن لوله از روشهای خانگی استفاده کنید ممکن است برای مدت کوتاهی موثر باشد. میتوانید از شلنگ، اسید یا روشهای دیگر برای لوله بازکنی استفاده کنید. اما تاثیر این روش ها کوتاه مدت است و شما دوباره دچار دردسر خواهید شد.

شرکت های لوله بازکنی معمولا از دو روش لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا یا لوله بازکنی بافنر استفاده میکنند. هرکدام از این روش ها ابزار مخصوص خود را دارد و بسته میزان گرفتگی لوله استفاده میشود. باید توجه کنید استفاده از این دستگاه ها نیاز به تخصص و مهارت دارد و شما شخصا نمیتوانید اقدام کنید.  لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا یا لوله بازکنی با فنر هرکدام مزیت و معایب خاص خود را دارد.

مطالب پربازدید :  انواع مختلف گرفتگی لوله و لوله بازکنی

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا پدیده سرویس رفع نم

لوله بازکنی با فنر 

استفاده از فنر نسبت به لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا ابزاری معمول و پرکاربرد است. براساس تجربه اکثر شرکت های تخلیه چاه از فنر برای رفع گرفتگی لوله استفاده میکنند. به اصطلاح برای انداختن فنر ابتدا باید گرفتگی لوله تا حدی رفع شود. این کار توسط دریل انجام میگیرد و سپس اقدام به انداختن فنر داخل لوله مینمایند.

عیب کار آنجاست که سرعت بالای دریل و نبود حفاظ دور لوله ها میتواند باعث دررفتن و پرت شدن فنر شود. اما امروزه فنر با دستگاه مخصوص انداخته میشود و خطر این روش کاهش یافته است. هرچه فنر لوله بازکنی بلندتر و ضخیم تر باشد، نیروی بیشتری برای بازکردن لوله استفاده میشود. دستگاه لوله بازکنی بافنر این نیرو را به فنر وارد میکند تا ضربات حاصل از دوران گرفتگی لوله را رفع نماید.

مزیت لوله بازکنی بافنر 

رفع گرفتگی لوله با فنر به خاطر انعطاف بالای فنر میتواند بسیار موثر باشد. استفاده از فنر برای لوله بازکنی از پرکاربرد ترین روش های رفع گرفتگی لوله  است. فنر میتواند تمام پرزها و موهای داخل لوله را به خود گرفته و از لوله خارج کند. اگر جسم داخل لوله شیشه یا شی سفت باشد، فنر آنرا خورد میکند و راه لوله باز میشود.

سر فنر های لوله بازکنی به شکلی است که هر جسم سختی را میشکند. فنر به جلو حرکت میکند و تمام اجسام را خرد کرده و راه لوله را باز میکند. فنر دستگاه لوله بازکنی، کوچک و قابل است و نیاز به برق فشار قوی ندارد. تنها با فشار برق معمولی هم میتوان از فنر استفاده کرد.

مطالب پر بازدید : گرفتگی لوله فاضلاب در منزل

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا پدیده سرویس لوله بازکنی در تهران

روش کار با دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا 

استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا برای لوله بازکنی امروزه بسیار رایج است. از پمپ تراکم هوا برای بازکردن توالت فرنگی و ایرانی، لوله های آشپزخانه و حمام استفاده میشود. دستگاه لوله بازکنی  با پمپ تراکم هوا برای بازکردن لوله هوای درون مخزن را آزاد میکند و این عمل صدای بلندی دارد. اندازه دستگاه پمپ تراکم هوا بر اساس نوع استفاده متفاوت است. این دستگاه در هر اندازه قدرت متفاوتی هم دارد. استفاده از دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا براساس محل گرفتگی و مناسب با لوله فاضلاب به کار گرفته میشود.

طرز کار دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا با استفاده از هوای درون مخزن است مه به بیرون فشار داده میشود. هوا درون مخزن متراکم میشود و با آزادکردن آن گرفتگی را از لوله رفع مینماید. این دستگاه به علت فشار و نیرویی که وارد میکند ممکن است به لوله خسارت بزند. افرادی که با دستگاه پمپ تراکم هوا کار میکنند حتما باید ماهر و باتجربه باشند.

استفاده از این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله با سنگ و خاک مناسب نیست. برای این موارد از روش فنر زنی استفاده میشود. مزیت لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا این است که گرفتگی های شدید را به راحتی رفع مینماید و قابلیت تنظیم فشار برای آن ممکن است.

مطالب پر بازدید : تخلیه چاه فاضلاب و ترمیم آن

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا پدیده سرویس تخلیه چاه

خارج کردن اشیاء قیمتی با دستگاههای لوله بازکنی

دستگاه لوله بازکنی و فنرزنی برای خارج کردن اشیایی چون طلا و ساعت و موبایل بهتر است. فنر این اشیاء را به عقب و سمت ورودی لوله میراند و از آن خارج میکند. اشیاء با استفاده ا زگیره فنرزنی از لوله خارج میشوند. این راه حل برای فاضلاب ها و لوله هایی موثر است که به چاه فاضلاب متصل باشند. اگر فاضلاب شما به چاه شهری متصل شود با انداختن فنر به راحتی امکان خارج کردن آن وجود دارد.

اشیاء قیمتی را میتوان با دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا هم از فاضلاب خارج کرد. پمپ تراکم هوا با فشار هوا جسم را به راحتی به سمت لوله خارجی هدایت میکند. به ایتن منظور اما حتما از متخصصین کمک بگیرید تا شانس خود را برای یافتن اجسام گران بها از دست ندهید.

تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران 

برای رفع گرفتگی لوله و بازکردن راه آب منزل بهتر است با متخصصین تخلیه چاه و لوله بازکنی تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت پدیده سرویس به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما هستند. خدماتی همچون حفرچاه، تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم از طرف همکاران ما در پدیده سرویس قابل ارائه می بشاد. ما با ارائه خدمات لوله بازکنی در تهران در تمامی مناطق آماده پاسخگویی به مشتریان هستیم. میتوانید به راحتی از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *