thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

لایروبی و تخلیه چاه

لایروبی و تخلیه چاه

لوله بازکنی و تخلیه چاه
2 فوریه

لایروبی و تخلیه چاه

چرا به خدمات تخلیه چاه نیاز پیدا میکنید؟

چه زمانی به لایروبی و تخلیه چاه نیاز داریم ؟

زمانیکه بوی بد فاضلاب شما را آزار میدهد، معمولا اولین حدستان گرفتن چاه و پرشدن آن است. اما بهترین راه حل همیشه پیشگیری است. پس بهتر است قبل از اینکه چاه کاملا پرشود و دردسر ایجاد کند، مرتب از خدمات تخلیه چاه استفاده کنید. همچنین باید لایروبی برای چاه انجام شود تا از پرشدن دوباره آن در مدت زمان کوتاه جلوگیری کند.

لایروبی نکردن چاه خود میتواند عاملی برای پرشدن مجدد چاه باشد. زمانیکه چاه پرشده است، اطراف آنرا لجن میگیرد و حجم کافی برای فاضلاب دیگر وجود ندارد. چاه پرشده و نیاز به تخلیه چاه ضروری است. توجه داشته باشید که لایروبی چاه در حداقل هردوبار یکبار بعد از تخلیه میتواند به دیر پرشدن چاه کمک کند.

لایروبی و تخلیه چاه علاوه بر این میتواند هزینه تخلیه و احتمال تخریب چاه را نیز تا میزان زیادی کم کند. تخلیه و لایروبی چاه باید توسط افراد متخصص و ماهر انجام گیرد. بهتر است پیش از استفاده از این خدمات حتما از اعتبار شرکت لوله بازکنی اطمینان حاصل کنید. خدمات تخلیه چاه با تانکرهای مخصوص و مجهز انجام میشود تا از بروز مشکلات مجدد و کثیف کاری احتمالی جلوگیری گردد.

مطالب پربازدید :

لوله بازکنی تخصصی در تهران

لوله بازکنی با روشهای مختلف

فواید تخلیه چاه قبل از پرشدن

لایروبی و تخلیه چاه پدیده سرویس

لایروبی و تخلیه چاه

همانطور که گفته شد یکی از دلایل پرشدن چاه میتواند عدم انجام لایروبی و از بین بردن لجن دیواره های چاه است. با پرشدن چاه مواد لجنی دیواره چاه را فرا میگیرند و حجم چاه را اشغال میکنند. در این صورت جایی برای آب و فضولات نیست و چاه زودتر پر میشود. عدم انجام لایروبی میتواند هزینه تخلیه چاه را زیاد کند و حتی باعث ریزش دیواره های چاه بشود.

به فرآیند تراشیدن کف چاه و دیواره های آن لایروبی گفته میشود. لایروبی حجم چاه را زیاد میکند و برای جلوگیری از پرشدن مجدد چاه انجام میشود. انجام عملیات لایروبی برای چاه فاضلاب ضروری است تا چاه توانایی ذخیره فاضلاب را از دست ندهد. لایروبی و تخلیه چاه باید توسط افراد متخصص انجام شود.

خدمات تخلیه چاه عبارت است از :

– تخلیه با تانکر تخلیه مجهز و قوی

– لایروبی چاه توسط نیروی ماهر و متخصص

– تخلیه و لایروبی چاه به صورت کاملا بهداشتی

– تخلیه با پمپ مکنده

– انجام خدمات طوقه چینی و دیوار گذاری برای چاه

شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه مهارت لازم را برای ارائه خدمات دارند. این شرکت ها با به کارگیری نیروهای تخصصی بدون ایجاد کوچکترین مزاحمت و با لحاظ بیشترین احتیاط میتوانند خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند.

مطالب پربازدید :

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تخلیه چاه تخصصی شبانه روزی

فواید تخلیه چاه

لایروبی و تخلیه چاه شرکت پدیده سرویس

ضرورت لایروبی کردن چاه فاضلاب 

در مواردی دوره های پرشدن چاه کوتاه میشود و تنها راه چاره لایروبی یا حفرچاه جدید است. اما لایروبی چاه میتواند نیاز شما را از یک چاه جدید بردارد و در هزینه و وقت شما صرفه جویی خواهد شد. با لایروبی چاه مانند روز اول میشود و دوره زمانی بلندتری میتوانید از چاه استفاده کنید.

با انجام عمل لایروبی تمام خاک و سنگ و رسوبات چسبیده به چاه از آن خارج میشود. عمر چاه طولانی تر شده و دیرتر پر میشود. در حقیقت عمل لایروبی و تخلیه چاه روشی برای سلامت نگه داشتن چاه است و مانع از تخریب دیواره های آن خواهد شد. مشکل گرفتگی چاه با لایروبی برای همیشه حل خواهد شد و دیگر بوی ازار دهنده چاه فاضلاب به مشامتان نمیرسد.

در برخی مناطق عامل پرشدن چاه، خاک است. خاک زمین در مناطق کوهستانی سخت است و جذب آب و فاضلاب در این مناطق دیرتر اتفاق میافتد. در مناطقی که خاک نرم است جذب خاک بالاست و طول عمر چاه به 20 تا 25 سال میرسد. اکثر خانه ها دارای چاه جذی از جنس خاک نرم هستند و زمین برای نفوذ آب مناسب است. دلیل دیگر پرشدن چاه میتواند جمع شدن مواد چربی، مواد  جامد یا مو و … در راه فاضلاب باشد. این رسوبات در مرور زمان انباشته میشود و به بدنه چاه میچسبند. مانع از نفوذ آب شده و در بلند مدت نیاز به لایروبی و تخلیه چاه پیدا میکنید.

لایروبی چاه بهتر است یا حفرچاه جدید؟

در برخی از موارد شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه به جای لایروبی به سراغ حفرچاه جدید خواهد رفت. به این منظور نیاز است تا در محدوده دیگری از ساختمان چاه حفر شود. فاصله این چاه جدید با قبلی باید 2.5 متر باشد تا از خطرهای احتمالی جلوگیری گردد. هزینه این کار زیاد است و براساس متراژ چاه محاسبه میشود. همچنین لازم است تا خاک حاصل از حفرچاه جدید به بیرون از شهر منتقل شود.

اما لایروبی این هزینه ها را ندارد و معمولا همیشه اولین گزینه برای شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه است. لایروبی با کف تراشی و رسوب زدایی انجام میشود و چاه را به یک چاه نو تبدیل میکند. در پایان لایروبی مواد زاید توسط پمپ لجن کش خارج میشوند. هزنیه لایروبی هم به میزان حجم مواد داخل چاه بستگی دارد. همچنین به تعداد نیسان و خاور برای تخلیه هم وابسته است.

لایروبی و تخلیه چاه

تخلیه چاه و لوله بازکنی ماهر در تهران 

اگر از بوی بد فاضلاب رنج میبرید احتمالا این بو ناشی از گرفتگی چاه فاضلاب است. برای لایروبی و تخلیه چاه با ما تماس بگیرید. شرکت پدیده سرویس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت شبانه روزی می باشد. ساکن هرکجای تهران که هستید برای دریافت خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه از ما کمک بگیرید. برای تماس با ما میتوانید از طریق لینک زیر و براساس محدوده محل زندگی خود اقدام نمایید.

One thought on “لایروبی و تخلیه چاه”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *