thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

عوامل ضرورت تخلیه چاه چیست؟

عوامل ضرورت تخلیه چاه چیست؟

عوامل ضرورت تخلیه چاه
11 نوامبر

عوامل ضرورت تخلیه چاه چیست؟

عوامل ضرورت تخلیه چاه چیست؟

با مطالعه عوامل ضرورت تخلیه چاه این آگاهی به شما داده میشود تا از پیش آمد های دیر کرد در تخلیه چاه جلوگیری کنید همچنین میتوانید با تخلیه اه به موقع از وجود حشرات موذی ، بوی بد ، و … جلوگیری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا این موارد را باهم بررسی کنیم.

5 دلیل مهم نیاز به تخلیه چاه 

  1. مشاهده سوسک های زیاد در راه های خروجی از چاه.
  2. گرفتگی ناگهانی آب ریز که با مصرف آب توسط طبقات فوقانی ، سطح آب رو به افزایش باشد
  3. استشمام بوی نامطبوع از محل کفشوی و سیفون چاه توالت و دستشویی منزل
  4. به علت پرشدن چاه سطح موزاییک فرش روی دهانه چاه خیس می شود.
  5. در موارد حاد پرشدن چاه فاضلاب با بی کششی آب و به اصطلاح بالا زدن و پس زدن آب و فضولات در توالت، آب و کف صابون در کفشوی حمام، همچنین در سیفون دستشویی و یا آشپزخانه مشخص می شود. در چنین مواردی شما احتیاج به تخلیه چاه دارید و سریعا باید با شرکت پدیده سرویس تماس بگیرید تا آنها با فرستادن نیروی متخصص تخلیه چاه را انجام دهند که مشکل جانی ومالی برای شما و عزیزانتان پیش نیاید.
عوامل ضرورت تخلیه چاه - پدیده سرویس

دلایل عمده پر شدن چاه چیست؟

گاهی وجود مواد متعددی مثل مو ، پلاستیک ،چربی های متعدد و … باعث ایجاد لایه ای ضد آب می شود که این لایه ضد آب تمامی بدنه ی کانال چاه را می پوشاند و باعث عدم نفوذ آب در چاه می شود و درنتیجه گرفتگی چاه پیش می آید که نیاز به عملیات تخلیه چاه خواهید داشت.

در زمین های شنی، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است. دلیل پرشدن این گونه چاه ها این است که از فضولات، کف صابون و چربی ها بر جداره دیواره چاه نشست می کنند و سبب عدم مکش آب می شوند و با لایروبی و تخلیه چاه میتوان مشکل را به راحتی بر طرف کرد.

هر چاهی که برای فاضلاب حفر می شود بالاخره یک روز پر خواهد شد و شما باید به فکر چاره باشید. شاید اولین فکری که به ذهنتان برسد حفر چاه فاضلاب جدید باشد اما راه دیگری نیز وجود دارد آن هم لایروبی و استفاده از پمپ لجن کش برای تخلیه چاه و استفاده مجدد می باشد هر از چند گاهی بهتر است تخلیه چاه را انجام دهید که نیازی به هزینه ی بالای حفر چاه نداشته باشید.

مطالب پیشنهادی : 

تخلیه چاه با روش جدید مکانیزه

تخلیه چاه با نیروی حرفه ای 

لوله بازکنی با دستگاه های مدرن

تخلیه چاه در زمان مناسب 

چاه های فاضلاب نیازمند توجه و رسیدگی می باشند. اگر به وضعیت چاه های فاضلاب توجه نشود، ممکن است حادثه آفرین شوند. حوادثی که در اثر بی توجهی هنگام تخلیه چاه و یا انجام امور مربوط به چاه اتفاق می افتد.

همان طور که در خبر ها مشاهده کرده اید، حوادث این عدم تخلیه چاه به موقع یا تخلیه چاه غیر استاندارد پای ثابت اخبار حوادث است، در واقع یکی از مهم ترین عوامل ایجاد حادثه، چاه های فاضلاب هستند. آیا این چاه ها که در زندگی روزمره با آن ها سر و کار داریم و این قدر حادثه آفرین هستند نیازمند توجه و رسیدگی نیستند؟ شما می توانید با در تماس بودن با شرکت فنی پدیده سرویس از بروز حوادث خطرناک جلوگیری کنید.

عوامل ضرورت تخلیه چاه - شرکت فنی پدیده سرویس

ضرورت رعایت نکات ایمنی در تخلیه چاه 

هر فردی که در عملیات تخلیه چاه نقش دارد با عدم رعایت نکات ایمنی می تواند سبب بروز حوادث شود و تخلیه چاه به خودی خود خطر آفرین نیست. بنابراین لازم است افراد با توجه کافی به ایمنی در حفظ جان خود و سایرین کوشا باشند.

حوادث ناشی از تخلیه چاه دلایل مختلفی دارد که این دلایل اهمیت رعایت نکات ایمنی در تخلیه چاه را برای شما روشن می سازد:

*وجود گازهای سمی در فاضلاب می تواند سبب مسمومیت کارگران تخلیه چاه شود و در مواردی ممکن است افراد جان خود را از دست بدهند. بنابراین توجه به وجود این گازهای مضر می تواند تاثیر زیادی در حفظ سلامت افراد داشته باشد.

*با انتشار گازهای سمی درون چاه های فاضلاب احتمال مسمومیت افراد وجود دارد که گاهی سقوط آن ها در چاه را نیز به دنبال خواهد داشت. البته سقوط کارگران به درون چاه دلایل دیگری می تواند داشته باشد که جلوگیری از آن مستلزم رعایت نکات ایمنی است.

*چاه های قدیمی خود می تواند برای افراد خطر آفرین باشد بنابراین تخلیه چاه های قدیمی نیازمند توجه بیشتری برای حفظ جان افراد است. با ورود کارگران به درون چاه قدیمی به دلیل سستی آن ممکن است چاه ریزش کند.

*استفاده از وسایل ایمنی در تخلیه چاه نقش مهمی در حفظ جان کارگران ایفا می کند و از حوادث احتمالی پیشگیری می نماید. بنابراین پیش از شروع عملیات لوله بازکنی و تخلیه چاه از ایمنی شرکت های ارائه دهنده خدمات مطمئن شوید.

مطالب پر بازدید : 

طول عمر بالا با تخلیه چاه اصولی

لوله بازکنی به روش های سنتی

لوله بازکنی با دستگاه های مدرن

عوامل ضرورت تخلیه چاه چیست؟

تخلیه چاه ایمن و بی دردسر را از ما بخواهید ! 

لوله بازکنی یا تخلیه چاه کاریست که باید توسط یک متخصص فنی انجام شود چون کاری بسیار حساس است و کوچکترین اشتباه در این مورد باعث میشود که شما آسیبی جدی به لوله ها وارد کنید یا حادثه ای ناگوار به وجود بیاورید که باعث پشیمانی شما خواهد شد. پس به شما پیشنهاد میکنیم که خودتان دست به کار نشوید و حتما با ما تماس بگیرید تا لوله بازکنی و تخلیه چاه را با روش اصولی و با استفاده از دستگاه های به روز انجام دهیم.

شرکت فنی پدیده سرویس در زمینه های تخلیه چاه ، لوله بازکنی در تمام مناطق تهران به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است کافیست با ما در هر جای تهران به طور مثال : شمال تهران ، جنوب تهران ،  غرب تهران ،  شرق تهران  ، مرکز تهران و جاده کرج میتوانید خدمات مورد نظرتان را از ما دریافت کنید.

برای ارتباط با پدیده سرویس کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید در کمترین زمان با آن ها ارتباط برقرار کنید.

One thought on “عوامل ضرورت تخلیه چاه چیست؟”

  1. ممنون از نکاتتون! مخصوصا واسه خونه هایی با بافت فرسوده خیلی مهمه این تخلیه چاه زود به زود انجام بشه.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *