thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

طول عمر بالا با تخلیه چاه اصولی

طول عمر بالا با تخلیه چاه اصولی

طول عمر بالا با تخلیه چاه اصولی-پدیده سرویس
10 اکتبر

طول عمر بالا با تخلیه چاه اصولی

طول عمر بالا با تخلیه چاه اصولی

طول عمر بالا با تخلیه چاه اصولی چگونه انجام می شود؟ ، آیا تخلیه چاه برای افزایش طول عمر چاه اثر دارد ؟ برای پاسخ این سوالات و آگاهی بیشتر راجع به تخلیه چاه اصولی میتوانید مطلب زیر را دنبال کنید.

مطالب پیشنهادی : 

آیا لوله بازکنی به روش های سنتی صحیح است ؟

تخلیه چاه با روش جدید و مکانیزه 

لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی 

چرا تخلیه چاه باعث افزایش طول عمر آن می شود؟

توجه کنید که برای افزایش طول عمر چاه فاضلاب خود میتوانید پس از تخلیه چاه، اقدام به لایروبی آن نیز بکنید. چراکه فضولات پس از گذشت مدتی سخت شده و به کف و دیواره چاه فاضلاب خواهند چسبید. بهمین دلیل علاوه بر کاهش ضریب نفوذ مایعات در کف چاه، قطر چاه نیز کمتر خواهد شد و به تخلیه چاه را در فواصل کوتاه‌ تری نیاز پیدا میشود. در عملیات لایروبی، تمامی این مواد جامد چسبیده به دیواره و کف چاه کنده شده و سپس تخلیه میشود.

دلیل اهمیت تخلیه چاه چیست؟

یکی از نیاز‌ های اساسی هر ساختمان، داشتن محلی برای دفع آب و فاضلاب آن است. بی شک شبکه فاضلاب مکانی برای دفع آسان و بدون خطر فاضلاب‌ های کل ساختمان‌ ها است.

اما بدلیل وجود جامدات مانند مو، دستمال کاغذی و … بر روی بستر مایعات چاه، لایه‌ ای محکم ایجاد شده و سبب عدم نفوذ مایعات به انتهای چاه شود. علائمی چون بالازدگی زودهنگام چاه فاضلاب، پیچیدن شدید بوی بد در سرویس‌ های بهداشتی، حمام و سایر قسمت‌ های منزل، ازدیاد جانوران موزی همانند سوسک‌ ها و پشه‌ ها و هم چنین بالا آمدن فاضلاب از سوراخ توالت و حمام میتوانند نشانه پیدایش این مشکل و نیاز به تخلیه چاه باشند.

مهم ترین عوامل نشان دهنده ی احتیاج به تخلیه چاه :

پیچیدن بوی بد فاضلاب در داخل ساختمان
بالا آمدن آب توالت و یا حمام یا گرفتگی ظاهری آن
باز نشدن گرفتگی توالت فرنگی و یا ایرانی
پیدا شدن حشراتی موزی مثل سوسک در توالت و حمام یا آشپزخانه و … .

مطالب پیشنهادی : 

تخلیه چاه با نیروی حرفه ای

لوله بازکنی وان حمام

طول عمر بالا با تخلیه چاه اصولی ارزان - پدیده سرویس

تخلیه چاه چاه قدیمی را به چاه جدید تبدیل می کند

تخلیه چاه و از بین بردن لایه های اضافی در دیواره ای چاه فاضلاب سبب جذب آب فاضلاب توسط خاک میشود.پس بهتر است علاوه بر تخلیه چاه، عملیات لایروبی چاه را نیز انجام دهید. زیرا با تخلیه چاه لایه های اضافی و سفت شده در دیواره ها و رسوبات اضافی از چاه خارج نمیشوند اما این مواد نیز مانند دیگر فضولات چاه باید از آن تخلیه و دفع شود تا چاه پس از مدت کوتاهی دوباره پر نشود و کارایی آن مانند روز اول شود.

با لایروبی چاه و رسوب زدایی چاه میتوان در مدت زمان طولانی تری به خدمات چاه فاضلاب نیاز پیدا کرد. با انجام عملیات لایروبی چاه میتوان چاه را دوباره احیا و مانند روز اول نو کرد.

لایروبی در کنار تخلیه چاه چه تاثیری دارد؟

لایروبی چاه فاضلاب برای از بین بردن رسوبات دیواره ها و کف تراشی چاه فاضلاب در قدم اول چاه فاضلاب توسط پمپ های قوی مکنده تخلیه شده و تمام محتویات چاه به درون تانکر منتقل میشود. پس از آن فرد متخصص و ماهر با تجهیزات ایمنی وارد چاه شده و با دستگاه های مخصوص اقدام به تراشیدن و از بین بردن جرم های اضافه میکند.

لایه های اضافی که حجم زیادی از چاه فاضلاب را اشغال کرده اند بوسیله ی رسوب زدا ها و مته ها ی مخصوص لایروبی چاه تراشیده و از چاه فاضلاب جدا میشوند. این عمل تاجایی که به خاک چاه برسد ادامه میابد. دیواره های چاه پس از لایروبی به راحتی آب فاضلاب را به خوبی جذب میکنند. از این رو یکی از بهترین روش ها برای افزایش کارایی و طول عمر چاه فاضلاب لایروبی آن میباشد.

برای تضمین سلامت چاه فاضلاب پس از تخلیه چاه اقدام به بررسی دیواره های آن نمایید. عملیات لایروبی چاه اگر توسط نیروهای مجرب و ماهر و هم چنین مدرن ترین دستگاه ها انجام گیرد در کمترین زمان میتواند چاه کهنه ی و ناکارامد شما را تبدیل به چاه نو با کارایی بالا کند.

مطالب پیشنهادی : 

لوله بازکنی آشپزخانه و رستوران ها 

مزایای تخلیه چاه چیست؟

طول عمر بالا با تخلیه چاه اصولی

تخلیه چاه اصولی چگونه انجام میشود؟

برای رفع این مشکلات و این مسائل آنها باید برای تخلیه چاه اقدام کنند. اما تخلیه چاه کاری است حساس و خطرناک که اگر به روشهای اصولی و درست انجام نشود، میتواند مشکل ساز شود.

شرکت های مهندسی دارای تجهیزات و وسایل تخصصی و افرادی کارآزموده و آموزش دیده هستند که میتوانند این کار را اصولی و درست انجام دهند. با مراجعه به این شرکت ها میتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

استفاده از دستگاه هایی چون تانکر های مکنده، پمپ های مکنده و ساکشن مخصوص میتوان عمل تخلیه چاه را بصورت فوری و در اسرع وقت با کم ترین قیمت و هزینه انجام داد و رضایت مشتریان را جلب کرد.

طول عمر بالا با تخلیه چاه اصولی-پدیده سرویس

تخلیه چاه اصولی را به ما بسپارید!

برای انجام تخلیه چاه با روش اصولی و حرفه ای میتوانید با تیم پدیده سرویس در ارتباط باشید تا بهترین خدمات را در زمینه ی تخلیه چاه به شما عزیزان ارائه کنند.

تخلیه چاه را به نیروی کاربلد بسپارید تا آنها بتوانند با دستگاه های به روز و به صورت تخصصی تخلیه چاه را انجام دهند تا در مدت کوتاهی دوباره دچار گرفتگی چاه نشوید که مجبور به پرداخت هزینه ی دوباره شوید.

پدیده سرویس به صورت شبانه روزی تخلیه چاه اصولی را انجام میدهد و در تمام مناطق تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است کافیست با ما حتی در روزها تعطیل تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن به شما خدمت رسانی کنیم.

برای تماس فوری با تخلیه چاه ، لوله بازکنی پدیده سرویس میتوانید دکمه های زیر با توجه به محدوده ی زندگیتان انتخاب کنید تا بتوانید با آنها تماس بگیرید.

2 thoughts on “طول عمر بالا با تخلیه چاه اصولی”

    1. سلام
      با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا کارشناس برای بازدید بیاد و قیمت را برآورد کنه.
      با تشکر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *