thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

روش های لوله بازکنی

روش های لوله بازکنی

روش های لوله بازکنی - تخلیه چاه
12 دسامبر

روش های لوله بازکنی

روش های لوله بازکنی

روش های لوله بازکنی بسیار هستند اما تصمیم سخت است که از کدام روش ها می توان برای لوله بازکنی استفاده کرد.

شماهم قطعا صحنه هایی از گرفتگی لوله را دیده اید ولی سوال اینجاست که در زمان گرفتی لوله چگونه می توانیم با روش های لوله بازکنی، لوله را باز کنیم؟

گرفتگی لوله فاضلاب،گرفتن سیفون ظرفشویی و پایین نرفتن آب سینک ظرفشویی آشپزخانه از دلایلی است که ما را موجب می کند با لوله بازکنی تماس بگیریم.

اما می شود خودمان لوله بازکنی را انجام دهیم؟

جواب سوال بله است اما بهتر است که از مختصص لوله بازکنی برای باز کردن لوله ی خود کمک بگیرید.

در زیر روش های لوله بازکنی را به شما می گوییم.

1- محلول سرکه و نمک

اولین روشی که همیشه در خانه استفاده می شود استفاده از سرکه و نمک است، سرکه خاصیت اسیدی دارد و می تواند به لوله بازکنی شما کمک کند. برای درست کردن این محلول به اندازه مساوی نمک و سرکه را باهم ترکیب کنید، مقدار سرکه و نمک بستگی به خودتان دارد وقتی ترکیب کردید آن را به داخل لوله بریزید بهتر است بدانید که زمانی که سرکه و نمک را ترکیب می کنید محلول شروع به جوشیدن می کند بهترین زمان برای ریختن محلول همان زمان است پس به کار خود سرعت دهید.بهترین زمان برای ریختن این محلول در آخر شب است.

2- استفاده از جوهر نمک

در زمان استفاده از جوهر نمک مراقب خود باشید از ماسک و دستکش استفاده کنید اگر مقداری از جوهر نمک بر روی دست شما بریزد باعث سوختگی شدید دست شما می شود. درونی یک سطل آب بریزید و 3 قاشق چایی خوری جوهر نمک به آب اضافه کنید، آن را بدون دخالت مستقیم دست هم بزنید تا محلول به خوبی باهم ترکیب شود، وقت ریختن محلول به داخل لوله فاضلاب رسیده است صبر کنید تا محلول کار خودش را انجام دهد بعد چند ساعت آب داغ را به داخل لوله ها بریزید.

مطالب پیشنهادی:

بهرین روش های تخلیه چاه

انواع مختلف گرفتگی لوله و لوله بازکنی

روش های لوله بازکنی - شرکت پدیده سرویس

3- لوله بازکنی را با یک کتری آب جوش انجام دهید

در میان تمام روش های لوله باز کنی ساده ترین روش لوله بازکنی استفاده از کتری آب جوش می باشد. بدون این شما هزینه ای پرداخت کنید می توانید لوله بازکنی را انجام دهید، برای کار شما فقط نیاز به یک کتری که آب آن به نقطه جوش رسیده باشد دارید کافیست شما آب جوش را به داخل لوله بریزید بهتر است این کار را چندبار پشت سر هم انجام دهید تا لوله شما به طور کامل باز شود. برای این که این روش به سرعت انجام شود می توانید به آب جوش مایع ظرفشویی اضافه کنید با یک قاشق مایع را هم بزنید تا به خوبی ترکیب شوند و در آخر آن را به داخل لوله بریزید.

4- محلول خانگی برای باز کردن لوله درست کنید

برای ساخت این محلول خانگی کافیست نصف فنجان نمک، نصف فنجان جوش شیرین و آب جوش به اندازه دلخواه باهم ترکیب کنید و داخل لوله بریزید به محلول خانگی خود فرصت دهید و در زمان مناسب مقداری آب داغ را به داخل لوله بریزید تا لوله بازکنی شما با موفقیت به اتمام برسد.

مطالب پیشنهادی:

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل

عوامل ضرورت تخلیه چاه چیست؟

5- استفاده از مواد شوینده برای لوله بازکنی

مسیر خروجی توالت شما گرفته است؟ شما می توانید با استفاده از مواد شوینده لوله بازکنی را انجام دهید. شما برای این کار به نصف لیوان مواد شوینده احتیاج دارید، مایع را در آب جوش بجوشانید به طوری که مایع شوینده را در داخل پلاستیکی ریخته و در آب جوش بجوشانید بعد از جوشاندن مایع شوینده می توانید آن را به داخل لوله ریخته و پشت سر آن آب داغ را به داخل لوله ریخته، این کار سبب می شود موادی که باعث گرفتگی لوله شده اند را  روان کند و لوله بازکنی به طور کامل انجام شود.

روش های لوله بازکنی - لوله بازکنی تهران

6- محلول قوی برای لوله بازکنی

از روش های لوله بازکنی می توان به محلولی قوی برای لوله بازکنی اشاره کرد.

شما می توانید برای درست کردن این محلول از نصف فنجان جوش شیرین، نصف لیوان سرکه، نصف لیوان نمک و آب به مقدار کافی استفاده کنید. تمام مواد را با هم ترکیب کرده و آن را به داخل لوله بریزید به محلول 2 ساعت زمان داده و بعد از آن مقدار زیادی آب داغ را به داخل لوله بریزید. این محلول قوی کارش را به خوب بلد است و لوله بازکنی را به راحتی انجام می دهد

7- ساخت فنر لوله بازکنی به صورت دستی

یکی دیگر از روش های لوله بازکنی استفاده از گیره آویز لباس می باشد برای این کار یکی از گیره ها بردارید و کامل آن را صاف کنید سپس به کمک یک انبر انتهای گیره را به شکل یک قلاب در آوردید. این وسیله به شما می کند که انواع مو و مواد زائدی که در لوله گیر کرده است را به راحتی در آورد. زمانی که فنر دستی را به داخل لوله می فرستید سعی کنید باعث بدتر شدن کار نشوید یعنی مواد را به داخل لوله هل ندهید. بعد از این که مواد را از لوله خارج کردید مقدار زیادی آب داغ را به داخل لوله بریزید تا لوله بازکنی شما انجام شود.

روش های لوله بازکنی - پدیده سرویس

8- لوله زانویی سینک خود را تمیز کنید

از مهم ترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه می توان به لوله زانویی سینک اشاره کرد. برای این که دگیر شاهد پر شدن آب بر روی سینک نباشید و دیگر مشکل لوله بازکنی نداشته باشید بهتر است اتصالات لوله را بررسی کنید. نام دگیر لوله زانویی، لوله دوقلو می باشد آن را به آرامی باز کرده وقتی آن را باز کردید شاهد موادی که در داخل آن گیر کرده خواهید بود. مواد را از داخل آن پاک کرده و دوباره آن را به جای خود بسته و در آخر لوله بازکنی شما با موفقیت انجام شده است.

اگر تمام روش های لوله بازکنی را رفتیم لوله باز نشد چه کنیم؟

اگر شما تمام روش های لوله بازکنی که در بالا گفتیم را امتحان کردید و هیچ نتیجه ای نگرفتید و همچنان مشکل گرفتگی لوله داشتید بهتر است با یک شرکت معتبر در زمینه ی لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس بگیرید. دلیل این پیشنهاد گرفتی شدید لوله ی فاضلاب شما می باشد.

شرکت های مختلفی در تهران در زمینه ی لوله بازکنی و تخلیه چاه فعالیت می کنند اما مهم این است که شما بهترین آن را انتخاب کنید. اگر که با  روش های لوله بازکنی بالا نتوانستید لوله خود را باز کنید با پدیده سرویس  که به صورت 24 ساعته در تمام نقاط تهران فعالیت دارد تماس بگیرید.برای این که نخواهید نگران قیمت و کیفیت کار باشید بهتر است با ما در تماس باشید، پدیده سرویس کاملا قانونی و تضمین خدماتش را به شما ارائه می دهد.

One thought on “روش های لوله بازکنی”

  1. البته همیشه هم این روش های خانگی جوابگو نیستن! من بنظرم همون آدم با شرکت های لوله بازکنی تماس بگیره ریسکش کمتره

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *