thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

روش محاسبه قیمت تخلیه چاه

روش محاسبه قیمت تخلیه چاه

تخلیه چاه ارزان - پدیده سرویس
8 آگوست

روش محاسبه قیمت تخلیه چاه

روش محاسبه قیمت تخلیه چاه

روش محاسبه قیمت تخلیه چاه ، را امروز باهم مورد بررسی قرار میدهیم تا بدانیم که کدام شرکت تخلیه چاه از نظر قیمت مناسب تر است . پس با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی :  لوله بازکنی و تخلیه چاه در کمترین زمان

چه زمانی باید به فکر تخلیه چاه بیفتیم؟

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده وقتی وارد ساختمان شوید و بوی بد فاضلاب تمام راه‌ پله‌ ها را گرفته باشد. گاهی این اتفاق در داخل آپارتمان‌ها نیز رخ میدهد و زندگی کردن در آن را بسیار آزاردهنده میکند. گرفتگی لوله‌ ی فاضلاب، گرفتگی سینک ظرفشویی و روشویی، بالا زدن چاه فاضلاب و بسیاری موارد دیگر باعث بروز بوی نامطبوع میشوند و مشکلات دیگری را نیز به وجود می‌ آورند که باید به فکر تخلیه چاه بیفتیم.

خیلی از افراد با استفاده از پودر ها و اسیدهای لوله‌ بازکنی به جان لوله‌های فاضلاب می‌افتند که به‌طور حتم کارکردن با آن‌ها خطرآفرین است. گاهی نیز گرفتگی سرویس بهداشتی و لوله‌های فاضلاب آنقدر شدید است که تنها راه نجات استفاده از خدمات تخلیه‌ چاه توسط افراد متخصص است.

روش محاسبه قیمت تخلیه چاه ، هزینه تخلیه چاه فاضلاب به عوامل متنوعی بستگی دارد. میزان ساعت مورد نیاز برای انجام دادن کار بر قیمت نهایی اثر میگذارد و بر این اساس میتوان گفت که محل و مقدار گرفتگی، جدید یا قدیمی بودن تاسیسات فاضلاب و میزان گرفتگی فاکتور هایی هستند که ساعت کار را تعیین میکنند. در حال حاضر بسیاری از مناطقی شهری شهرهای بزرگ دارای سیستم فاضلاب شهری هستند.

مطلب پیشنهادی :  تخلیه چاه تمام نقاط شهر تهران

تخلیه چاه تهران - پدیده سرویس 02122893221

نوع گرفتگی فاضلاب تاثیر آن بر هزینه تخلیه چاه

اما همه گرفتگی‌ های لوله های آب و فاضلاب نیاز به تخلیه چاه ندارند تا حل شوند. معمولا با فنر زنی این مساله به آسانی حل میشود. اگر مدتی است که در ساختمان شما بوی فاضلاب به مشام میرسد یا اخیرا متوجه شدید که پشه و مگس و سایر حشرات موذی زیاد شده‌اند، بد نیست کم کم برای تخلیه چاه آماده شوید.

نوع چاه و هزینه ی تخلیه چاه

معمولا ساختمان‌ های چند طبقه همگی به یک سیستم فاضلاب وصل هستند. بنابراین در ساختمانهای پر جمعیت بدلیل بالا بودن تنوع و تعداد افراد زباله و فاضلاب بیشتری هم تولید می‌ شود.

در ساختمان‌ های قدیمی هم خطر دیگری تاسیسات فاضلاب را تهدید میکند و آن تغییرات سفره‌ های زیرزمینی و راه پیداکردن چاه های فاضلاب ساختمان ها به منابع آن است. در این صورت چاه فاضلاب فورا لایروبی شده و پر میشود.

مطلب پیشنهادی :  لوله بازکنی و تخلیه چاه در سراسر تهران

دلیل تاکید متخصصان تخلیه چاه به عدم استفاده از مواد شیمیایی

اقدامات پیشگیرانه مهم ترین و موثر ترین راه برای جلوگیری از گرفتگی چاه ها و سیستم فاضلاب است. بسیاری از افراد نمیدانند که سیستم های فاضلاب توانایی دفع همه موارد و زباله ها را ندارند.

مورد دیگری را که شرکت های خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه توصیه میکنند، در ارتباط با عدم استفاده از مواد شیمیایی قوی مثل انواع لوله بازکن های صنعتی است. این مواد اغلب منجر به آسیب‌ دیدگی لوله ها میشوند و این موضوع در حالی است که با استفاده از راه حل های ارگانیک و خانگی میتوان جلوی میزان زیادی از انواع خسارت‌ها را گرفت.

روش محاسبه قیمت تخلیه چاه

دلایل زود پر شدن چاه چیست؟

یکی از مهمترین عوامل زود پر شدن چاه استفاده از تانکر آبکش به جای مکنده است که فقط آب را تخلیه کرده و مابقی آن باقی می ماند و این تخلیه چاه به درد نمی خورد در بعضی مواقع شاید نیاز به لایروبی چاه باشد ، شاید این کار یکم سخت و زمان بر باشد ولی تاثیر زیادی در دیر پر شدن چاه دارد چون تمام داخل چاه به کمک نیروی انسانی تخلیه و لایروبی شده انگار چاه تازه حفر شده است.

بعضی از مهمترین عوامل زودتر پرشدن چاه و احتیاج به تخلیه چاه : 

*در هنگام شستشو موادی مانند انواع شوینده ها و چربی وارد چاه فاضلاب می شود. این مواد در کف و روی دیواره چاه فاضلاب رسوب می کنند. در بلند مدت این رسوبات مانع از جذب آب فاضلاب می شود.
*ریختن باقی مانده و چربی و روغن غذا به داخل سینک ظرفشویی
*زیاده روی در مصرف آب
*خراب بودن شیرآلات ساختمان و چکه کردن دائمی شیر آب
*در زمین های غیر ماسه ای جذب آب در خاک کمتر است. به همین علت، چاه زودتر پر می شود.
*چاه انباره نداشته باشد. و یا عمق چاه کم باشد.

شاید براتون جالب باشه : 6 روش لوله بازکنی خانگی

مهم ترین نشانه های پر شدن چاه فاضلاب و احتیاج به تخلیه چاه

*بوی بد فاضلاب
*بالا آمدن آب
*باز نشدن گرفتگی
*مشاهده حشرات
*چاه قدیمی
*چاه قدیمی باشد

تخلیه چاه شبانه روزی - پدیده سرویس 02122893221

بهترین شرکت تخلیه چاه ارزان تهران کجاست ؟

برای اینکه تخلیه چاه ساختمان با قیمت مناسب انجام شود بهتر است با بهترین شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران ، پدیده سرویس در تماس باشید تا ان ها به صورت تخصصی با تانکر های تخلیه چاه ، تخلیه چاه را با سرعت و تضمینی انجام دهند.

پدیده سرویس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمام نقاط تهران و جاده کرج است که میتوانیید در هر ساعتی از شبانه روز حتی در روز های تعطیل با آن ها تماس بگیرید و خدمات موردنیازتان را دریافت کنید. خدمات شرکت خدماتی پدیده سرویس شامل لوله بازکنی ، حفر چاه ، تشخیص ترکیدگی لوله ، رفع نم و .. است که برای دریافت خدمات کافیست با آن های تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *