thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب
1 ژانویه

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

لوله فاضلاب

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب بسیار است، اگر می خواهید بدانید که چرا لوله های فاضلاب می گیرد این مقاله را مطالعه کنید.

لوله های فاضلاب می گیرند و این به یک عادت برای افراد تبدیل شده است برای رفع گرفتگی لوله بازکنی را انجام می دهیم. شما با یک شرکت لوله بازکنی تماس میگیرید اما از خود پرسیده اید که دلیل گرفتگی لوله فاضلاب چست و چه چیزی باعث این می شود که ما با لوله بازکنی تماس بگیریم.

گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان

گرفتگی لوله های فاضلاب یک اتفاق عادی در دنیای امروز می باشد و روزانه افراد زیادی با شرکت لوله بازکنی تماس گرفته و خواستار این هستند که برای آن ها لوله بازکنی را انجام دهند.شرکت های لوله بازکنی برای انجام آن به محل می روند. به دلیل این که تعداد افرادی که نیاز به لوله بازکنی دارند بسیار زیاد شده است می توان گفت به همین دلیل شرکت های لوله بازکنی بسیاری به وجود آمده است. ما قصد داریم در این مقاله به شما بگوییم که دلایل گرفتگی لوله فاضلاب چیست و چرا ما با شرکت لوله بازکنی تماس می گیریم.

انواع مختلف لوله های فاضلاب

لوله های فاضلاب دارای انواع مختلفی از جمله: لوله حمام، لوله دستشویی، لوله فاضلاب ظرفشویی یا روشویی می باشد. هر کدام از این لوله فاضلاب ها دارای ویژگی های خاصی هستند. می توان گفت هر لوله گرفتگی خاص خودش را دارد و علت آن این است که فاضلاب ورودی به داخل لوله ها با یک دگیر متفاوت می باشد پس در نتیجه لوله بازکنی هر کدام متفاوت می باشد. برای مثال اگر سینک ظرفشویی را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که معمولا دلایل گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی وجود روغن، باقی مانده غذا و تفاله چایی می باشد. شما در زمان گرفتگی لوله نیاز به لوله بازکنی دارید.

دلایل گرفتی لوله فاضلاب - پدیده سرویس

انواع گرفتگی لوله ها

به دلیل این که لوله های فاضلاب هر کدام با هم متفاوت می باشند و گرفتگی هر کدام خاص خودشان می باشد، پس لوله بازکنی آن ها هم خاص خودشان می باشد. دلایل گرفتی لوله فاضلاب ظرفشویی را در بالا ذکر کردیم، دلایل گرفتگی لوله فاضلاب حمام را می توان جود صابون، چربی و مو بیان کرد که این مواد در داخل لوله گرفتگی ایجاد می کنند و نیاز به لوله بازکنی پیدا می کنید. لوله کفشوی حیاط به دلیل وجود خاک و سنگ می گیرد، لوله فاضلاب دستشویی هم که تنها ورودی فضولات است با این موارد می گیرد.

مطالب پیشنهادی:

فواید تخلیه چاه

تخلیه چاه و لایروبی چاه

دلایل گرفتگی لوله ها

چرا ما نیاز به لوله بازکنی پیدا می کنیم؟ می توانیم در جواب بگوییم که لوله های فاضلاب محل عبور فاضلاب می باشد اگر درون لوله های فاضلاب، موادی باقی بماند باعث گرفتگی لوله شما می شود. نباید درون لوله های فاضلاب موادی باقی بماند که اگر باقی بماند شما نیاز به لوله بازکنی پیدا می کنید. اما چیزی که باعث گرفتی لوله ها می شود موادزائد، مو، چربی و… می باشد. پس دلایل گرفتگی لوله فاضلاب موادی است که درون لوله ها وارد می شود. ورود هر موادی غیر از آب به داخل لوله ها باعث گرفتگی لوله می شود. لوله های فاضلاب وظیفه ی دفع زباله را ندارند و همچنین ظرفیت مواد درشت را نیز ندارد حتی اگر مواد زیر هم باشند نباید وارد لوله های فاضلاب بشوند. اگر وارد شد نیاز به لوله بازکنی پیدا می کنید.

روغن و چربی از دلایل گرفتگی لوله است

هر نوع موادی می تواند وارد لوله شود می توان از این مواد به روغن و چربی نیز اشاره کرد. فرض کنید روغن و چربی وارد لوله های فاضلاب شوند اگر این عمل برای چند بار پشت سر هم تکرار شود ما لوله ای انباشته از روغن و چربی داریم و برای از بین بردن آن باید لوله بازکنی را انجام دهیم. تصور کنید در کنار روغن و چربی، تفاله چایی نیز وارد لوله شود، تفاله ها وارد لوله می شوند تا به اولین خمیدگی لوله برسند به دلیل کاهش قط لوله این تفاله ها به دیواره لوله می چسبند و لایه ای از رسوب را ایجاد می کنند اگر این کار هم پشت سر هم تکرار شود شما نیاز به لوله بازکنی پیدا می کنید.

نقص سیستم لوله کشی فاضلاب

از دیگر دلایل گرفتگی لوله فاضلاب، گرفتگی لوله به خاطر نقس سیستم لوله کشی فاضلاب نام دارد. در این زمان لوله کش به طور استاندارد لوله کشی را انجام نداده است. به این صورت که در زمان لوله کشی فاضلاب از لوله های قطر پایین استفاده کرده است و این موضوع باعث گرفتگی لوله فاضلاب شده است. در این زمان شما نیاز به لوله بازکنی دارید.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب - پدیده سرویس - لوله بازکنی

گرفتگی لوله فاضلاب حمام و دستشویی

زمانی به لوله بازکنی، لوله های فاضلاب حمام و دستشویی نیاز پیدا می کنیم که در آنجا کف و صابون باعث چسبندگی لوله شوند. گرفتگی لوله های فاضلاب همیشه دردسر ساز می باشد و همیشه پای یک شی اضافی داخل لوله در میان است.

وجود آشغال در لوله فاضلاب

وجود آشغال در لوله ی فاضلاب باعث گرفتگی آن می شود و ما نیاز به لوله بازکنی پیدا می کنیم، لوله فاضلاب قطر کمی دارد و تنها برای انتقال آب ساخته شده است و برای ورود آشغال به لوله و انتقال آن ساخته نشده است. لوله های فاضلاب علاوه بر قطر کم خمیدگی های مختلفی نیز دارد ، این خمیدگی ها کمک می کند لوله به مقصد خود برسد، هر یک از این خمیدگی ها می تواند باعث گرفتگی لوله شود و وارد شدن آشغال به آن احتمال گرفتگی لوله بسیار بالا می رود و ما باید با شرکت لوله بازکنی تماس بگیریم.

مطالب پیشنهادی:

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل

تخلیه چاه و دلایل پر شدن آن

شرکت لوله بازکنی

اگر شما هم به دنبال شرکت لوله بازکنی در تهران می گردید با پدیده سرویس در تماس باشید. پدیده سرویس با سال ها تجربه در زمینه ی لوله بازکنی و تخلیه چاه توانسته با نیروهای متخصص رضایت مشتریان را به خود جلب کند. پدیده سرویس در تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی فعالیت می کند برای دریافت خدمات این شرکت با ما در تماس باشید.

One thought on “دلایل گرفتگی لوله فاضلاب”

  1. اولای ازدواجم منم همش نگران بودم اگه لوله بترکه یا بگیره و آب همه جا رو بگیره باید چیکار کنم! تا اینکه یه بار لوله حموم گرفت و زنگ زدیم به یدونه از این شرکت های لوله بازکنی و خیللللللی راحت و تمیز کارشونو انجام دادن.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *