thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله لوله بازکنی پدیده
1 ژانویه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

از بهترین و مطمئن ترین روشهای تشخیص ترکیدگی لوله استفاده از دستگاه مخصوص است. ترکیدگی با نشتی لوله آب باید به موقع و با سرعت انجام شود. در غیراین صورت آسیب جدی به ساختمان وارد خواهد کرد. کار تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه تنها توسط شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه صورت میگیرد. ارائه این خدمات با ابزار پیشرفته و تعداد نفرات مجرب و با سابقه انجام میشود.

برای تشخیص ترکیدگی لوله حتما با شرکت های لوله بازکنی متخصص تماس بگیرید. زیرا تشخیص اشتباه خسارت زیادی را به ساختمان وارد خواهد کرد. بعد از پیداکردن نشتی و محل ترکیدگی لوله باید اقدام به تعمیر آن شود. پس از آن نیاز است تا محل ترکیدگی ترمیم و بنایی شود.

نشانه ترکیدگی لوله چیست؟

در ساختمانهای قدیمی برای لوله کشی از لوله های آهنی استفاده میشد. این لوله ها به مرور دچار پوسیدگی میشوند و آب از آنها نشت میابد. نشانه های ترکیدگی لوله وجود نم و رطوبت، طبله کردن دیوار یا سقف و چکه کردن می باشد. اما همیشه ترکیدگی لوله به این شکل خود را نشان نمیدهد. اگر لوله در حیاط یا زیرزمین باشد تشخیص ترکیدگی آن تنها به توسط شرکت های لوله بازکنی ممکن است. چون این ترکیدگی و نشتی آب علامتی ندارد و تشخیص آن آسان نیست.

تنها نشانه میتواند افزایش هزینه قبض آب باشد. اگر رقم قبض شما عادی نیست، علامت نشتی یا ترکیدگی لوله فاضلاب است. آب دارد جایی به هدر میرود و باید فورا با شرکت های لوله بازکنی تماس بگیرید. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه برای شرکت های خدماتی آسان است و سریعا مشکل شما رفع خواهد شد.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

تخلیه چاه فاضلاب و ترمیم آن

گرفتگی لوله فاضلاب در منزل

تخلیه چاه شبانه روزی

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

نحوه کار با دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله  

دستگاه تشخیص ترکیدگی انواع مختلفی دارد. در ایران شرکت های لوله بازکنی برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه از دستگاه های مختلفی استفاده میکنند. از جمله آنها میتوان از دستگاه آکوستیک، دستگاه مادون قرمز و دستگاه تصویری نام برد. بهترین و بیشترین تشخیص ترکیدگی توسط دستگاه آکوستیک صوتی انجام میشود. این دستگاه دقیق تر و پرکاربردتر است.

کارکرد این دستگاه براساس امواج صدا است و در حقیقت این وسیله یک ابزار مافوق صوت می باشد. دستگاه توسط کشور ژاپن تولید میشود و نمونه ایرانی آن هم وجود دارد. نشت آب در لوله ساختمان معمولا تحت فشار 4 بار می باشد. در زمان خروج آب، محل نشتی تولید صدا میکند. این صدا با دستگاه شنود میشود و میتوان محل ترکیدگی را تشخیص داد. عمق کارکرد دستگاه تا دو متر زیرزمین است و برای عمق بیشتر باید از دستگاه تصویری استفاده کرد. این دستگاه توسط اکثر شرکت های لوله بازکنی در تهران مورد استفاده قرار میگیرد.

علت ترکیدگی لوله چیست؟

ترکیدگی لوله فاضلاب ساختمان دلایل زیادی دارد. از جمله میتوان به نحوه لوله کشی اشتباه، جنس لوله و فشارآب در سیستم لوله کشی اشاره کرد. در گذشته برای لوله فاضلاب از روکش گالوانیزه استفاده میشد. این روکش باعث جلوگیری از واکنش شیمیایی لوله ها و پوسیدگی زودهنگام لوله میشد. گرفتگی لوله و عدم اقدام به لوله بازکنی به موقع نبز میتواند ترکیدگی لوله را به همراه داشته باشد.

عمر مفید لوله ها در سیستم لوله کشی ساختمان به طور معمول تا 35 سال است. البته ساختمانهایی هستند که در حال حاضر بالای 35 سال عمر دارند و کماکان دچار مشکل ترکیدگی لوله نشده اند. دلیل این مسئله جنس مرغوب لوله ها و نحوه لوله کشی درست و اصولی می باشد. اگر در زمان لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ها از ابزار نامناسب استفاده شود میتواند آسیب به لوله را در برداشته باشد.

لوله کشی با لوله آهنی بهترین سیستم لوله کشی بعد از استفاده از لوله های مسی است. در این سیستم موجودات تک سلولی نمیتوانند رشد کنند و عمر لوله بیشتر است. تنها عیب این مسئله آن است که هزینه لوله کشی در این روش بالاست و گران تمام میشود. روشهای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در هردو سیستم یکسان است.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شرکت پدیده سرویس

خدمات لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی لوله در تهران

در صورت بروز گرفتگی آب یا وجود احتمال شکستی لوله حتما شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید. حل این مشکلات را به تعویق نیاندازید و سریع تر برای رفع آن عمل کنید. شرکت پدیده سرویس در تهران آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد. در هرکجای تهران که هستید برای تماس با ما در منطقه خودتان میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. همکاران ما متخصص و مجرب در زمینه ارائه خدمات تخلیه چاه، رفع نم و رطوبت و … آماده پاسخگویی به صورت شبانه روزی می باشند.

2 thoughts on “تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه”

  1. ما تجربه ترکیدگی لوله داشتیم خیلی بد بود واقعا این سری اگه به این مشکل بر خوردیم باهاتون تماس میگیریم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *