thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

تخلیه چاه و لایروبی چاه

تخلیه چاه و لایروبی چاه

تخلیه چاه و لایروبی چاه
1 ژانویه

تخلیه چاه و لایروبی چاه

چرا باید تخلیه چاه و لایروبی چاه را انجام دهیم؟

تخلیه چاه و لایروبی چاه را چرا باید انجام دهیم؟ اگر به خانه های قدیمی دقت کرده باشید آن ها فاقد سیستم دفع فاضلاب هستتند و از چاه فاضلاب جهت دفع فاضلاب فاضلاب استفاده می کنند. آن ها استفاده از چاه فاضلاب برای دفع فاضلاب مشکلات زیادی را ایجاد کرده است از مهمترین آن می توان به پر شدن چاه فاضلاب اشاره کرد. پر شدن چاه باعث ایجاد مشکلات زیادی از جمله بوی نامطبوع، ریزش ناگهانی چاه فاضلاب و… می شود.

پر شدن چاه فاضلاب به چه عواملی بستگی دارد؟

لایروبی و تخلیه چاه از مهمترین عملیات هایی هستند که می توان مربوط به چاه فاضلاب دانست. تخلیه چاه و لایروبی چاه باعث می شود چاه شما دیر به دیر پر شده و روند جذب فاضلاب را افزایش دهند. هر چه چاه فاضلاب مکش و جذب بیشتری داشته باشد چاه شما دیرتر پر می شود عوامل زیادی در پر شدن چاه شما وجود دارد. مهمترین آن ها عبارت است از:

جنس زمین:

جنس خاکی که در آن چاه حفر کرده اید در منطق مختلف باهم فرق می کند. در مناطق کوهستانی به دلیل این که جذب آب کمتری وجود دارد، چاه زود به زود پر می شود و شما مرتبا نیاز به تخلیه چاه دارید اما در مناطق غیر کوهستانی و با توجه به جنس خاکی که دارند شما دیر به دیر به سراغ تخلیه چاه خواهید رفت. زمین های شنی جذب آب بهتری نسبت به زمین هایی که از خاک رس هستند دارند.

مسدود شدن دیوار چاه

شما در زمستان برای شستن ظروف روغنی از آب سرد استفاده می کنید؟ این کار اشتباه بزرگی است بهتر است از گرم برای شستشو ظروف استفاده است به دلیل این که استفاده از روغن ها و چربی باعث می شود لایه جرم بر روی دیوار چاه ایجاد شود و که کار جذب آب در این صورت مشکل خواهد شد و باعث پر شدن چاه می شود و در این صورت شما نیاز به تخلیه چاه پیدا می کنید

لایروبی چاه فاضلاب

بعد این که شما تخلیه چاه را اجام دادید نیاز به لایروبی چاه پیدا می کنید. اگر شما روغن ها و چربی هایی که به دیوار های چسبیده شده از بین نبرید به مرور زمان این روغن ها به داخل دیوار چاه فاضلاب نفوذ پیدا کرده و باعث جذب آب توسط چاه می شود. اگر جذب آب انجام نشود چاه پر می شود به همین علت پیشنهاد می شود که پس از تخلیه چاه از لایروبی چاه نیز استفاده شود.

چگونه پر شدن چاه را تشخیص دهیم؟

سوالی که پیش می آید این است که چگونه پر شدن چاه را تشخیص دهیم؟ در اکثر مواقع زمانی می فهمیم چاه پر شده است و نیاز به تخلیه چاه داریم که کار از کار گذشته است و این باعث اذیت شدن ساکنین می شود. بهتر است علائم پر شدن چاه را بدانیم و با با خبر شدن از این علائم به سرعت کار تخلیه چاه را انجام دهیم.

تخلیه چاه و لایروبی چاه - شرکت پدیده سرویس

علائم پر شدن چاه

علائمی زیادی وجود دارد که ما می توانیم تشخیص دهیم چاه ما پر گرفته است. اما باید به سرعت با کمک این علائم کار تخلیه چاه را انجام دهیم.

وجود حشرات

از علائم پر شدن چاه فاضلاب می توان گفت که حشرات زیادی را در اطراف دهانه چاه  و یا راه خروجی آن مشاهده می کنیم. اگر تعداد زیادی سوسک در منزل خود مشاهده کردید چاه فاضلاب شما پر شده است و نیاز به تخلیه چاه دارید.

زمین های خاکی

در زمین های خاکی احتمال پر شدن چاه بسیار بالا است اما در زمین های شنی کمتر است و علت آن این است که چربی ها، پس مانده های صابون بر جداره های دیوار چاه نفوذ می کنند و مانع مکش آب به زمین می شود بهتر استتخلیه چاه و لایروبی را به موقع انجام دهیم.

زمین های رسی

در جنوب تهران به دلیل آبکش کمتر به سرعت نیاز به تخلیه چاه پیدا می کنیم. زمین های رسی هم مانند زمین های جنوب تهران هستند و  نیاز به تخلیه چاه و لایروبی دارند.

بوی نامطبوع

اگر در ساختمان شما بوی نامطبوعی را احساس کردید و از انتشار آن زمان زیادی گذشته است و هم چنان بوی نامطبوع وجود دارد از نشانه های پر شدن چاه فاضلاب شما می باشد و نیاز به تخلیه چاه دارید.

تخلیه چاه و لایروبی چاه - پدیده سوریس

ریزش چاه فاضلاب

از مشکلات خطرناکی که می توان به آن اشاره کرد ریزش چاه می باشد. اگر نسبت به پر شدن چاه خود بی تفاوت باشید امکان ریزش چاه وجود دارد. پر شدن چاه  باعث می شود چاه تا زیر طوقه پر شود و همین علت باعث می شود خاک های اطراف آن نشست کرده و به مرور زمان باعث ریزش چاه شود. پس بهتر است تخلیه چاه را در زمان مناسبش انجام دهیم.

برای تخلیه چاه و لایروبی چاه چه کنیم؟

برای انجام تخلیه چاه و لایروبی چاه بهتر است از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. نیروهای متخصص با در اخیتار داشتن دستگاه و تجهیزات حفر چاه می توانند تخلیه چاه و لایروبی چاه به طور اصولی انجام دهند بدون این که مشکلی را برای شما به وجود آورند. هر چقدر این متخصصین بتوانند کار را به درستی انجام دهند چاه فاضلاب شما دیر به دیر پر می شود  و زیرش چاه فاضلاب و از این دسته مشکلات نخواهید داشت.

چرا پدیده سرویس را انتخاب کنیم؟

شرکت پدیده سرویس تجربه ای فراوان در زمینه ی لوله بازکنی و تخلیه چاه دارد که به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما می باشد. پدیده سرویس در تمام نقاط تهران کار تخلیه چاه و لوله بازکنی را انجام می هد. با در اختیار داشتن نیروی متخصص در این زمینه به شما کمک می کند تا مشکلات شما را حل کند. این شرکت با در اختیار داشتن جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها کار شما را راه می اندازد با ما تماس بگیرید تا مشکلات شما را حل کنیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *