thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

تخلیه چاه با نیروی حرفه ای

تخلیه چاه با نیروی حرفه ای

تخلیه چاه با نیروی حرفه ای
9 سپتامبر

تخلیه چاه با نیروی حرفه ای

تخلیه چاه با نیروی حرفه ای

تخلیه چاه با نیروی حرفه ای ، به عملیات خالی کردن چاه پرشده از فاضلاب اضافی، تخلیه چاه میگویند. حتما برای شما پیش آمده که بوی بد فاضلاب در همه خانه به مشام برسد و شما را دچار نگرانی و دردسر کند.

لوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده سرویس با دستگاه های پیشرفته و مکانیزه انجام میشود. این دستگاه ها مجهز به پمپ ساکشن یا مکنده هستند که فاضلاب را به سرعت و فوری تخلیه کرده و به درون تانکرهایی که روی کامیون های مخصوص تخلیه چاه فاضلاب نصب هستند میریزند.

مطلب پر بازدید : مزایای تخلیه چاه چیست؟

معطل نکنید و با شرکت تخلیه چاه تماس بگیرید !

نیاز فوری به تخلیه چاه با نیروی حرفه ای در محله های تهران ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز اتفاق بیفتد در این صورت نباید معطل کنید و باید فوراً با یک شرکت تخلیه چاه مطمئن تماس بگیرید. اگر تخلیه چاه در زمان مناسب انجام نشود خطر ریزش چاه را به همراه دارد پس مراقب باشید و فورا تماس بگیرید.

تخلیه چاه و لوله بازکنی تخصصی پدیده سرویس در هر ساعتی از شبانه روز منتظر تماس شما عزیزان است . اگر نیاز به یک شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی مطمئن و قابل اعتماد دارید ، بدون شک پدیده سرویس جزو بهترین ها میباشد.

یکی از چیزهایی که ما را همچنان بالا نگه داشته است ، استفاده از ابزار نوین و به روز و در عین حال پیشرفته میباشد. استفاده از فنرهای مخصوص ، ساکشن ها و … در انواع مختلف و نیازمند با تجربه بالای کاری می باشد.

مطلب بیشتر : لوله بازکنی آشپزخانه و رستوران ها

تخلیه چاه با نیروی حرفه ای-پدیده سرویس 02122893221

انواع گرفتگی چاه دستشویی و نیاز به تخلیه چاه 

گرفتگی توالت بوسیله اشیا خارجی

هرگز اشیاء جامد و سخت را درون چاه دسستشویی نیدازید زیرا این اشیا راه توالت را بند می آورد و باعث گرفتگی آن می شود.این اشیاء می تواند شامل هر چیزی شود که در آب حل نمی شود و یا با قرار گرفتن در آب سخت شده و راه آب را مسدود می کند.مثلا کلید تکه های چوب و انواع کاغذ، نایلون، پارچه، فندک و بسیاری موارد دیگر

درصورت رخ دادن این اتفاق هرچه زودتر با تخلیه چاه پدیده سرویس تماس بگیرید رفع گرفتگی توالت آسانتر خواهد بود.

گرفتن چاه فاضلاب توالت توسط دستمال کاغذی یا دستمال توالت

انداختن دستمال کاغذی در توالت می تواند منجر به گرفتگی چاه فاضلاب شود و شما را دچار دردسر کند زیرا به سرعت در آب حل و تجزیه نمی شوند پس مراقب آن ها باشید.

گرفتگی چاه دستشویی با مو

شاید فکر کنید که تارهای مو چون باریک هستند به راحتی در چاه جریان می یابند. تارهای مو تجزیه نمی شوند و پس از مدتی به هم گره خورده و به سایر ضایعات می چسبند و تشکیل موانع بزرگی را می دهند.

گرفتن چاه فاضلاب توسط آدامس

آدامس در آب حل نمیشود و به هرچیزی که درتوالت انداخته ‌شود می‌چسبد و با تولید یک مانع بزرگ باعث گرفتن چاه فاضلاب می شود بنابر این هرگز آن ها را در توالت نریزید.

بیشتر بخوانید : روش محاسبه قیمت تخلیه چاه

تخلیه چاه با نیروی حرفه ای-پدیده سرویس

علت گرفتگی چاه ظرفشویی و احتیاج به تخلیه چاه 

گرفتن  چاه فاضلاب با ریختن چربی و روغن پخت و پز شاید مهم‌ ترین دلیل بسته شدن چاه فاضلاب، روغن باشد. خیلی از افراد تصور می کنند که روغن مایع چون مایع است به همراه آب وارد چاه فاضلاب می شود و آن را به راحتی ما به خیال اینکه روغن هم مانند آب مایع است روغن را وارد سینک می‌کنیم.

این کار در گرفتگی چاه فاضلاب آشپزخانه به شدت موثر است و برای اینکه این اتفاق نیفتد، به هیچ عنوان روغن را در داخل سینک ظرفشویی نریزید. به خصوص روغن های جامد که با از دست دادن حرارت خود سفت می شود و به مرور زمان آب به سختی خارج می شود و شما را دچار مشکل می کند اگر از موارد بالا جلوگیری نکنید چاه دچار گرفتگی می شود و احتیاج به تخلیه چاه پیدا میکنید.

گرفتگی چاه فاضلاب با ریختن باقیمانده غذا

سینک آشپزخانه مملو از پسمانده غذا، روغن سرخ‌کردنی، دانه‌های برنج، تکه‌های نان و … است. هنگام شستشوی ظروف در فرایند شستشو این مواد ممکن است حتی از صافی‌ خروجی آب نیز عبور کند و موجب گرفتگی چاه فاضلاب میشود. پس از مسدود شدن چاه فاضلاب پیشگیری کنید و باقی مانده غذای خود را از ظروف جدا کنید. بهتر است حتما در کنار سینک یک سطل آشغال قرار دهید تا حتی کوچکترین زباله ها را نیز در آن بیاندازید.

گرفتن چاه فاضلاب توسط برگ چای و …

چای و قهوه از نوشیدنی‌ های پر استفاده در هر خانه ای است.پسماند های به جا مانده از این نوشیدنی ها ممکن است از صافی سینک عبور کنند و به داخل چاه فاضلاب بروند و با چسبیدن به چربی های چسبیده به دیواره چاه ها مانع عبور آب شده و باعث گرفتن چاه های فاضلاب شوند. پس مراقب باشید.

مطلب پیشنهادی : لوله بازکنی و تخلیه چاه در کمترین زمان

تخلیه چاه و لوله بازکنی با نیروی حرفه ای - پدیده سرویس 02122893221

احتیاج به تخلیه چاه دارید ؟ با ما تماس بگیرید 

اگر به تخلیه چاه احتیاج پیدا کردید و نمیدانستید با کدام شرکت تماس بگیرید میتوانید با بهترین شرکت خدماتی پدیده سرویس تماس بگیرید ، پدیده سرویس در زمینه ی تخلیه چاه ، لوله بازکنی در تمام مناطق تهران به صورت شبانه روزی تماس بگیرید در هر جای تهران ، تخلیه چاه شمال تهران ، تخلیه چاه جنوب تهران ، تخلیه چاه غرب تهران ، تخلیه چاه شرق تهران ، تخلیه چاه مرکز تهران و کرج که باشید میتوانید خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

برای ارتباط با پدیده سرویس کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید در کمترین زمان با آن ها ارتباط برقرار کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *