thumbs-iconلوله بازکنی و تخلیه چاه پدیده

clock-iconشبانه روزی

0

Cart - £0.00

mobile-icon

مشاوره رایگان (تماس شبانه روزی)02122893221

تخلیه چاه با تانکر مکنده

تخلیه چاه با تانکر مکنده

پدیده سرویس تخلیه چاه در تهران
2 فوریه

تخلیه چاه با تانکر مکنده

تخلیه چاه با تانکر مکنده

تخلیه چاه با تانکر مکنده امروزه جزو خدمات ضروری در شهرها شده است. همه منازل، رستوران ها و ادارات و … به تخلیه چاه و روشهای مربوط به آن نیاز دارند تا مشکل برایشان حل شود. روشهای تخلیه کردن چاه متفاوت اند و بسته به حجم چاه به کار گرفته میشوند.

روشهای تخلیه چاه شامل؛ استفاده از تانکرهای مکنده و تانکرهای 10000 لیتری، تخلیه چاه با لجن کش یا کف کش و آبکش و … می باشد. هریک از این روشها هدف و قصد خاصی دارند. به طور مثال اگر هدف تخلیه چاه از آب، فاضلاب و سایر بقایا باشد بهترین گزینه تخلیه چاه با تانکر مکنده یا تانکر 10000 لیتری خواهد بود. این روش چاه را به طور کامل تخلیه خواهد کرد.

پرشدن چاه فاضلاب و سرویس های بهداشتی میتواند دردسرهای زیادی را ایجاد کند. و ساکنین و مشترکین ساختمان را مورد آزار قرار دهد. پرشدن چاه فاضلاب موجب بالازدن آب از چاه شده و علاوه بر بوی بد، ظاهر بدی را هم ایجاد میکند. این مشکل سلامت ساکنان را به خطر خواهد انداخت و بیماریهای باکتریایی و انگلی ایجاد خواهد کرد.

بالازدن چاه و پرشدن چاه میتواند موجب رطوبت دیوارهای اطراف، حمام و سرویس بهداشتی و اتاقها بشود. نمورشدن دیوارها میتواند موجب ریزش آنها و خرابی گچ و تزئینات دیوار بشود. عدم رفع نم ازدیوارها هزینه های جانبی را به همراه خواهد داشت. زیرا به مرور مشکل را حادتر خواهد کرد.

مطالب مرتبط :

لایروبی و تخلیه چاه

نشتی لوله فاضلاب و لوله بازکنی

پدیده سرویس تخلیه چاه و لوله بازکنی

نکات مهم درباره عمق چاه و تخلیه فوری 

از نکات مهم درباره تخلیه چاه با تانکر مکنده این است که عمق چاه در نقاط مختلف و ساختمانهای مختلف، فرق دارد. پس زمان پرشدن چاه نیز متفاوت است و هرچه عمق آن بیشتر باشد زودتر پر خواهد شد. همچنین بافت خاک در شهر متفاوت است و میزان جذب آب توسط خاک بین خانه ها و محله ها فرق دارد. پس هر محله و منطقه ای در نیاز به تخلیه چاه دورهای زمانی متفاوتی را تجربه خواهد کرد.

در مناطق کوهستانی که بیشتر خاک از سنگ و کلوخ است، میزان جذب پایین است و چاه زودتر پرخواهد شد. مناطقی که خاک از جنس رس و ماسه است، جذب بهتر است و فواصل بین دورهای نیاز به تخلیه چاه بین ده تا بیست سال خواهد بود.

تخلیه چاه با تانکرهای ده هزار لیتری

تانکرهای 10000 لیتری مخصوص برای تخلیه چاه فوری با ظرفیت های متفاوت طراحی شده اند. این تانکرها کار تخلیه فاضلاب را بسیار راحت کرده اند و سرعت را افزایش میدهند. تانکر تخلیه چاه با استفاده از پمپ های قوی کار مکش فاضلاب را انجام میدهد و فاضلاب را به دورن تانکر میکشد. این تکنولوژی نیازی به استفاده از پمپ های دیگر ندارد.

تخلیه چاه در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته و سریعتر و بهتر انجام میگیرد. تخلیه چاه با تانکر مکنده تنها به قدرت آن محدود نیست. اینکار به نیروی متخصص و کاردان هم نیاز دارد تا کار لایروبی و پاک سازی چاه بهتر و سریعتر انجام گیرد.

لایروبی چاه و تمیزکردن آن از بقایای فاضلاب با پمپ مکنده وقت گیر و هزینه برتر از روش تخلیه آب چاه می باشد. برای لایروبی چاه نیاز است تا درب چاه به اندازه نیم متر بازشود و پمپ مکنده را داخل آن قرار دهیم. در روش تخلیه با پمپ مکنده درب چاه باید تنها به اندازه لوله بازشود و تخلیه بدون کمترین آلودگی در محیط اطراف انجام خواهد شد.

از نکات مهم در تخلیه چاه با تانکر مکنده رعایت بهداشت و ممانعت از آلودگی میکروبی و شیمیایی است. تا سلامت و ایمنی کارگران در زمان کار حفظ شود. توصیه میشود حدالامکان از نزدیک شدن به محل تخلیه چاه و ماشین های مکنده دوری کنید.

به ازای هردوبار تخلیه چاه بهتر است لایروبی انجام گیرد تا مانع از پرشدن سریع چاه بشود. عدم لایروبی میتواند باعث شود چاه زودتر پرشده و حجم ذخیره آب و مواد در چاه افزایش پیدا گند. لایروبی چاه همچنین هزینه های تخلیه چاه را در دوره های بعدی کاهش خواهد داد.

لوله بازکنی در تهران پدیده سرویس

تخلیه چاه سپتیک بیمارستانی

سپتیک تانک از پرکاربردتربن مخازن ذخیره فاصلاب انسانی و صنعتی است و استفاده از آن این روزها مرسوم می باشد. از مزیت استفاده از سپتیک تانک باید به دفع بهداشتی فاضلاب انسانی و صنعتی، صرفه اقتصادی این روس نسبت به روشهای سنتی و تخلیه فاضلاب بدون نیاز به تخریب محل درب چاه اشاره کرد.

سپتیک تانک یک مخزن موقت است که بسته به نوع کاربری و میزان فاضلاب ورودی به داخل مخزن در زمان مشخصی پر خواهد شد. تخلیه چاه سپتیک باید به طور سالانه انجام گیرد. سپتک تانک به وسیله یک دیواره به دو قسمت تقسیم میشود و دو نوع بتنی و پلی اتیلنی دارد. نوع پلی اتیلنی قابلیت جایگزینی و جابجایی دارد.

بهترین روش تخلیه چاه سپتیک، استفاده از روش تخلیه چاه با تانکر مکنده است. خالی کردن چاه سپتیک با پمپ مخصوص تنها یک تبلیغ فریب دهنده است و اینکار با استفاده از انواع پمپ تخلیه چاه میتواند انجام شود.

هزینه تخلیه چاه در این مورد با روشهای دیگر یکسان است و تنها در تعداد سرویس متفاوت می باشد. این تفاوت نیز به علت ظرفیت چندبرابری سپتیک چاه نسبت به چاه معمولی است.

مطالب مرتبط :

فواید تخلیه چاه

لوله بازکنی تخصصی در تهران

تخلیه چاه سپتیک بیمارستانی

تخلیه چاه فوری در تهران

پرشدن چاه فاصلاب میتواند خطرات زیادی را برای محیط زیست و انسانها داشته باشد. از این جهت باید به صورت دوره ای و پیش از پرشدن کامل چاه اقدام به تخلیه و لایروبی آن نمایید. استفاده از تانکرهای مکنده یا پمپ تنها برای اینکار کافی نیست و باید از نیروی متخصص و مجرب نیز کمک بگیرید. شرکت پدیده سرویس با کادری حرفه ای اماده همکاری با شما عزیزان در زمینه خدمات لوله بازکنی، رفع نم و حفرچاه و … می باشد. خدمات ما شامل تخلیه چاه شبانه روزی در تمام مناطق تهران آماده خدمت رسانی می باشند. برای تماس میتوانید از طریق لینک مربوط به منطقه خود اقدام نمایید.

2 thoughts on “تخلیه چاه با تانکر مکنده”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *